Hey meid, allereerst gefeliciteerd met je zoontje. Verder heel veel succes vandaag hopelijk verloopt alles voorspoedig
Heel veel sterkte vandaag, ik duim dat het relatief meevalt. En natuurlijk: proficiat met de kleine man!
Dank jullie wel. Gaan nu zo richting schoonouders met zoontje en dan naar het ziekenhuis. en dan begint het wachten.
Tjee wat heftig zeg!!!! Onwijs veel sterkte vandaag! Ik ga voor je duimen dat je eileider blijft zitten!!
Stille meelezer hier.. Och.. wat vreselijk rot voor jullie! Heel erg veel sterkte, hopelijk met behoud van eileider..! Sterkte morgen en toch gefeliciteerd met je andere zoontje.
Een stille meelezer. Wat had ik toch gehoopt op een andere afloop meid. Pffff Wil je heel veel sterkte wensen voor je operatie.
Dag meiden. Even een bericht vanuit het ziekenhuis. alles goed gegaan en eileider bespaard. ze hadden dit eigenlijk nog niet meegemaakt. heb ik weer. Volgende week hcg prikken of het zakt. zo ja hebben ze alles te pakken. Maar het zat dus wel zeker in mijn enige eileider. Helaas is risico op herhaling groot maar dat is iets voor latere zorg