huisarts test ggrrrrrr

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Esther15, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Heel veel beterschap en een dikke (virtuele) knuffel!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff sterkte lieverd... En beterschap ..

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Sterkte meid.
    Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen....... :(

4. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Gelukkig dat je eileider niet verwijderd hoefde te worden. Nu hopen dat alles weg is. Heel veel beterschap en sterkte!

5. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Fijn dat je je eileider hebt kunnen behouden. Beterschap en sterkte

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    beterschap wat goed dat iedereen zo snel heeft gehandeld en dat je eileider bespaard is.

7. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Wat fijn dat je eileider bespaart kon blijven. Heel veel sterkte lieverd met het verwerken en je herstel. Hier brand een kaarsje voor je. Dikke knuf

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel lieve schatten. we waren net voor 21:00 thuis en twee minuten later kwam ons zoontje binnen en kreeg ik de grootste en liefste knufgel ooit. dat deed me echt zoveel goed.
    Nu proberen te slapen maar ik heb echt heel veel pijn aan schouders en ribbem door het gas. chirurg vertelde me dat ze mijn buik echt ver hebben moeten opblazen deze keer. ik heb ook 4 littekens deze keer.

Nu volgende week hcg prikken en dan nog n week later nog eens en ook gelijk controle.

Knuffel voor jullie allemaal

9. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ah Esther, het is ook allemaal niet niks :( Kan me voorstellen dat een knuffel van je zoontje op zo'n moment extra geweldig voelt!

Wat betreft de pijn van het gas (mocht je er nog steeds last van hebben); veel lopen! Probeer echt veel te lopen, al zijn het maar korte stukjes. Ik ben vorige maand geopereerd en kon de eerste week echt niets met m'n rechterschouder door dat stomme gas, deed zoveel pijn! Zodra ik weer ging lopen (was mijn derde operatie), ging het snel weg! En ... -klinkt genant- dit is het moment om je .... gassen .... te laten gaan ;) Erop los met boeren en ... jeweetwel!

Heel veel sterkte!! Dikke knuffel <3

Deel Deze Pagina