Wij gaan een weekendje naar Landal maar waar wat moet ik nu allemaal zelf meenemen...ik heb niks extra`s geboekt.. Er zit standaard een kinderbedje in en we nemen dus het campingbedje mee voor de jongste... Maar moet ik ook kussens meenemen....en wc-papier...? Dus wat allemaal meenemen ???? Alvast bedankt!
Ik neem altijd kussens mee, want dat slaapt het lekkerst en vind ik ook het meest frisse idee. Lakens en zo worden gewassen, maar een kussen niet WC papier zal er echt wel zijn!!! Maar shampoo, douchgel en zo weet ik nog net niet...
er ligt meestal wel een rol, maar op een weekend zou ik toch nog wat meenemen voor de zekerheid. Kussens zijn daar wel, ik vind ze alleen echt niet liggen, van die uitgezakte dingen, ik neem eigen kussens mee. Een extra vuilniszak is wel handig en hand en thee doeken.
Kussens zijn altijd wel aanwezig in een huisje. Ik vind het zelf wel prettig om op mijn eigen kussen te slapen en neem dat altijd mee. Meestal ligt er wel een welkomspakketje. Hierin zit 1 rol wc-papier. Neem altijd wel wat extra mee. Naar welk park ga je?
Dekbedden en kussen hebben ze. Beddengoed moet je dan meenemen. Idd extra toiletpapier. Weet niet of er een supermarkt op jullie park zit? Die was, toen wij in vaals waren, best wel groot. Handdoeken, theedoeken. Je krijgt per huisje zo'n pakketje met een vuilniszak, afwasmiddel en een afwasborstel/schuursponsje Verder gewoon alles meenemen aan eten en drinken en ook spul om te douchen etc. Bestek, borden enzo staat er.
oke dus... theedoeken kussens wc rol shampoo enz had ik wel al bedacht idd.... Pff met 2 kids is er zo weinig plaats straks in de auto aaaahhhhhh.. alvast bedankt....nog meer tips??
Er zit altijd standaard een wc rol in het huisje. Verder een welkomspakketje. Verder zul je zelf wat dingetjes mee moeten nemen. Campingbedje en hout kinderbedje zit standaard hier in onze huisjes Landal het meerdal.
Je kan trouwens op de site van landal zien of jou huisje een koffiezetter heeft of een senseo. Vaak staan ze er beide.
kussens en dekbedden zijn aanwezig! wc papier zou ik wel meenemen (meestal hangt er 1 rol). Verder theedoeken, vaatdoeken (ik koop meestal doekjes die ik dan gewoon weg kan gooien!), handdoeken, dekbedovertrekken (hoewel dit nog wel eens standaard in je boeking kan zitten), afwasborstel, afwasmiddel, lucifers, theelichtjes.... ik neemaltijd een half huishouden mee...
haha jij neemt idd veel mee we nemen ook hout mee om te stoken heerlijk!! Hoe zijn die kinderbedjes daar eigenlijk? een idee?
kinderbedjes heb ik geen idee van eigenlijk (helaas nog geen kinderen)... hout om te stoken mag niet overal (wel van die houtblokken die je in de winkel daar kunt kopen maar ook bij blokker en ah)
Over Vaals en het eten. Ik kan toch niet ruiken dat je uit de buurt van Vaals komt maar goed maakt niet uit. Vaals is trouwens een erg leuk park En vergeet je tandenborstel niet (nu pest ik je maar hoor )
Naast de standaard benodigdheden zoals kleding, zwemkleding, toiletspullen, etenswaren en baby benodigdheden: - handdoeken - theedoek, handdoek, vaatdoek, afwaskwast, afwasmiddel, - toiletpapier - keukenrol - koffiefilters en koffie - theezakjes - etenswaren Als het goed is zijn er beddengoed, kussens en dekbedden.