steken bij verkeerde beweging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ddebbyy, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai meiden,

Ik heb de laatste tijd zoieso veel pijn aan mijn banden gehad...ik ben ook ineens gegroeid bij mijn buik...een flinke groeispurt dus ;)
    Nu heb ik alleen sinds een week of 2 dat als ik een verkeerde beweging maak dat ik een felle steek krijg in mijn baarmoeder..
    Af en toe lijkt het net of mijn baarmoeder los ligt ofzo...het klinkt stom maar zo voelt het alsof er wat verschuift.

Ik vind het echt een rotgevoel en word er ook onwijs onzeker van...
    A.s. dinsdag naar de VK en dan vraag ik t ook even aan haar vroeg me alleen af of iemand van jullie dit herkend met 12 weken zwangerschap?

Groetjes Debby

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja herkenbaar :cry:

3. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ja hoor, hier ook. Van de week zelfs een "scheurend" gevoel. Ik heb er verder niet bij stil gestaan.
    Er gebeurd zo veel van binnen dat ik eigenlijk gewoon er van uit ga dat het allemaal normaal is. Straks als er een baby van minimaal 2.5-3 kilo in zit krijgt m´n lijf het nog wel zwaarder te verduren, haha.

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja, heeeeeel bekend. Bij mij al vanaf een week of 8, maar sinds een paar dagen elke dag wel een paar uur, ook 's nachts. Heb ineens ook een buik(je) terwijl er vorige week dus echt niets te zien was.
    Het geeft mij juist een geruststellend gevoel. Er gebeurt iets daarbinnen.

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ja ik heb het ook. Heb hooikoorts dus continu aan het niesen, krijg iedere keer een steek. :(

6. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    jaik had het vorige week en de week ervoor ook...heb dit bij de eerste niet gehad....ik schrok me rot, voelde als een flinke steek, heb de steken al aan beide kanten gehad...voelt heel rot...bah....
    moet ik een tijdje niet bewegen, dan gaat het weer....

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hier ook, gewoon rustig doorademen denk ik dan en dan komt het vanzelf weer goed ;) maar het is wel een k*t gevoel :(

8. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Ik heb het ook tijdens mijn 1e zwangerschap heel erg gehad en nu met mijn 2e zwangerschap heb ik het 1 of 2 keer gehad.

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ben dus niet de enige!

Ja het is echt een rot gevoel...inderdaad met niezen of hoesten is het ook een drama :(

Maar ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken.
    Morgen kunnen we onze uk eer zien :D

Deel Deze Pagina