Huisarts wil niet verwijzen..

Discussie in 'De lounge' gestart door tjessia, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Oh mijn reactie is al en beetje overbodig zie ik. Fijn dat je er heen kan. Succes! Enne die ha zou ik aan de kant zetten.

2. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik denk ook wel dat je daar op de juiste plek zit.

3. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Nou idd! Haha

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

goed zeg. ben benieuwd maandag..

5. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    prive arts gaan ( prescan) misschien kost wel wat , maar heb ik uiteindelijk ook gedaan omdat ikzelf niet werd geholpen gek wordt je ervan hier ze luisteren gewoon niet naar je begrijp het maar al te goed, zet hem op en laat je niet kisten! gr jmm

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Heb je verhaal gelezen. wat fijn dat er eindelijk iemand is die je gelooft en verder wil onderzoeken!

Succes voor jou en je dochter. Dat ze maar snel van de pijn af is.

7. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ff een update:
    Vanmorgen om 7 uur in de trein (jaja, auto kapot) op weg naar Den Haag. Orthopeed heeft haar onderzocht en zegt niets van een scheef bekken, dat is in orde. Wel een echo laten maken van de nek/schouder maar daar was verder tot nu niets op te zien. Wel een pijnlijke opgezette plek, misschien toch geirriteerde spieren. We hebben waarschijnlijk deze week een afspraak voor een botscan, die duurt bijna een hele dag. Als daar niets uitkomt gaat ze naar de reumatoloog. Verder nog kijken naar een beknelde zenuw (dit lijkt niet het geval tot nu). Misschien is er verband met een bloedvergiftiging/aanzet tot hersenvliesontsteking toen ze 6 jaar was. Dat deze in de botten is geslagen. We zullen het hoop ik binnenkort weten. De uitslag ontvangen we pas half mei.

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ben benieuwt, blijf je volgen!!! s6! Hopelijk vinden ze de oorzaak!

9. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Gelijk de volgende dag mochten we komen voor de botscan. Om half 11 waren we aan de beurt, ze kreeg een infuus met contrastvloeistof en daarna een scan van 20 minuten. Toen mochten we 4 uur wachten en daarna nog een scan van 30 minuten gehad. Ik heb half mei een afspraak voor de uitslag maar heb deze inmiddels omgezet naar een belafspraak. De uitslag was er na 2 dagen al maar ja....dat konden ze natuurlijk niet zomaar even vertellen en de afdeling houd nu ook lekker meivakantie... Dus we wachten nog maar even.

Bedankt voor je belangstelling!

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Naar een andere huisarts gaan (vervanger of gewoon een andere huisarts)

11. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Jee wat een verhaal zeg! hopelijk komt er iets uit het onderzoek zodat er wat aan haar pijn gedaan kan worden.

Wat vaag dat ze de uitslag al hebben en je pas half mei kan bellen. zo zit je toch onnodig in spanning vind ik.

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Goed dat je toch hebt doorgezet en fijn dat er nu goed gekeken word waar het vandaan komt. Een kind met zoveel en zo lang al pijn dat is niet normaal.
    Hopelijk komt er snel iets uit en kan er iets aan gedaan worden!
    Sterkte!

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wat fijn dat er nu toch eindelijk echt gekeken werd! Alleen beetje vaag dat je voor een belafspraak zolang moet wachten nog?
    Maar er is in ieder geval serieus gekeken nu!!

14. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hey,

Als je nog een andere osteopaat zoekt wij hebben echt mega goede ervaringen met deze: (volgens mij woon je in de buurt van Rotterdam)

Osteopathie Rotterdam - Informatie

15. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Je gaat toch nog wel even terug naar die huisarts hé? Om het even in te wrijven....

Deel Deze Pagina