Hallo meiden ik sta een beetje te trillen op mijn benen. ik weet niet of ik het moet geloven. Het is namelijk zo. Ik heb een cyclus tussen de 22 en 27 dagen 31 januari ben ik ongesteld geworden. 25 februari ben ik na 26 dagen weer ongesteld geworden. tenminste dat dacht ik. IK heb gewoon 5 dagen gebloed was wel wat minder heftig dan normaal maar heb ik wel vaker. OP dag 4 van mijn bloeding dacht ik ik ga maar een zwangertest doen omdat de bloeding toch bijna weg was maar die was negatief. Sinds zaterdag heb ik wat bloedverlies. een paar druppeltjes maar. vandaag heb ik nog een beetje oud bloed verlies. Dus ik dacht ik ga maar weer eens testen. en wat blijkt. staat er een vette ZWANGER op de scherm van de digitale clearblue. Ik kan het gewoon niet geloven ook omdat ik geen enkele symptoom heb. Kan het zo zijn dat de digitale test een verkeerde uitslag kan geven. Ik ben nog steeds aan het trillen op mijn benen. Ben ik nou echt zwanger of kan het een foute uitslag zijn. Help iemand aub.
Misschien de test overnieuw doen of een gewone test nemen. Maar ik denk dat het wel raak is hoor, en een beetje bloedverlies zonder buikpijn hebben er veel hoor. Anders een afspraak maken met de ha vragen om een bloedtest
bloed bij je urine kan een test beinvloeden. ik zou nog even een test doen als je zeker weet niet meer te bloeden. al denk ik wel dat je zwanger bent hoor
bedankt voor jullie snelle reactie. Ik denk dat ik inderdaad nog een keer ga testen. Ik kan het namelijk gewoon niet geloven omdat ik gewoon ongesteld ben geworden en omdat ik geen enkele syptoom heb. Ik laat jullie even weten als ik weer getest heb groetjes sharelis
ik heb ook totaal geen symptonen hoor meid, dus dat zegt ook niet zo heel veel. Laat je ons nog weten als je nog een testje hebt gedaan
Ik heb het ook gehad hoor. Ik had 3 dagen menstruatie en een week later voelde ik me vreemd. Testje gedaan en wat bleek: Zwanger! Helaas is het niet goed gegaan, maar het komt dus wel vaker voor hoor. Een bloeding en toch zwanger zijn. Ben benieuwd wat je testje zegt!
ik heb net een nieuwe test gehaald. zodra ik moet plassen ga ik hem doen. ik ben zo zenuwachtig. ik laat jullie weten groetjes sharelis
jeetje het is hier idd wel heel erg spannend. Hoop echt dat er nog een keer vet positief komt te staan.. dat geeft nog een moed voor heel veel meiden.