Hallo, ik kan het nog steeds niet helemaal geloven maar vanochtend had ik een positieve test in mijn handen (en ondertussen meerdere ). En dat na 3 maanden proberen. Ik heb zoveel gehad aan dit forum dat ik graag mijn ontdekkingen met jullie wil delen. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft: Ik had vanaf 1 week na mijn eisprong bruine/roze afscheiding (innesteling waarschijnlijk). Was dus niet het begin van mijn menstruatie. Mijn mijn heeft vroeger kanker gehad en gelukkig hadden ze zijn zaad ingevroren. Daarom hebben wij meteen een test laten doen en hij bleek verminderd vruchtbaar. Dus wij naar MC Kinderwens. Maar dat kunnen we dus nu afzeggen. Ik was er heel erg mee bezig, dus ook als je er heel erg mee bezig bent, kan je gewoon zwanger worden. Ik vond gisteravond een test van gistermiddag die na uren toch positief geworden was. En vanochtend had ik eentje die binnen de tijd positief was. Oh ja, en ik ben wel iedere keer na het klussen blijven liggen. Mijn symptomen waren: bruine/roze afscheiding, honger, af en toe wat lage rugpijn, wat rare krampjes, maar verder eigenlijk niets. En nu maar hopen dat het allemaal blijft zitten
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je toch spontaan zwanger bent geworden, echt super! Ik wens je een gezonde en voorspoedige zwangerschap toe .
Gefeliciteerd meid, ik zou zeggen geniet er samen van, en natuurijk een heel voorspedge zwangerschap toegewenst....