Zwanger worden tijdens bv afbouwen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MamaMarije, Apr 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hoi allemaal!

Wij hebben sinds kort besloten er vol voor te gaan om een tweede wondertje op de wereld te zetten. Onze zoon is gelukkig na een goede zwangerschap en bevalling in ons leventje gekomen en de knop is nu om: een tweede is heel erg welkom!

Nu geef ik nog steeds wel twee borstvoedingen (ben aan het afbouwen) en heb ik nog niet gemenstrueerd. Ik weet dus niet of ik al vruchtbaar ben en zo ja, wanneer?! Niemand zal het weten....
    Is best een raar idee, maar ook heel mooi. Onze tweede is dus niet 'gepland' (voor zover dat überhaupt mogelijk is)! Het kan dus snel gebeuren, maar wellicht ook nog een hele tijd duren!

Zijn er meer meiden die in deze situatie hebben gezeten? Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat je weer zwanger raakte?

Vind het echt een hele spannende periode :D

Liefs!

2. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Mijn zoontje is ook 7 maanden en wij gaan ook voor een tweede!
    Ik werd alleen wel al ongi na 3 maanden, dus wij kunnen iets gerichter klussen :)
    Ik ben nu de laatste borstvoeding aan het afbouwen. Heb een paar weken 2 voedingen geprobeerd, maar dat werd toch wel langzaam steeds minder.

Het zou natuurlijk nog wel een half jaar kunnen duren voordat je cyclus weer op gang komt, maar ik hoop voor je dat het een stuk sneller gaat!

Veel succes!

Share This Page