Huisarts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door deborah, 11 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    IK ben vorige week dond voor het eerst bij de ha geweest,die ook vk is.
    Nu zou hij een verwijsbrief schrijven voor een echo in het ziekenhuis en een afspraak bij de gyn ivm met mijn operatie's aan endometriose.

    Ga ik vandaag voor de 2 e keer naar de ha om de brief op te halen is hij nog niet klaar :evil: .
    Weer vraagt de assistente waar het precies om gaat en wat er in de brief moet staan :(
    Nu moet ik morgen om half 12 de brief ophalen, en om half 2 moet ik in het ziekenhuis zijn.

    Ik vind het echt vervelend dat het zo moet gaan,
    Hadden jullie de eerste keer dat je bij de vk of ha kwam wel te horen gekregen waneer je weer moet komen oid, heb ik ook nog niets van gehoord.

    zo even mijn frustratie kwijt , ben veel te bang dat het morgen niet door gaat en dat mijn man voor niets een van zijn kostbare vrije middagen op moet nemen.
     
  2. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik zou om 10 uur bellen met de vraag of hij toevallig al klaar ligt (soort van herinnering ;) )
    Ligt hij al klaar, kun je hem meteen halen, en zo niet, dan vraag je gewoon of hij al eerder klaar kan liggen, ivm tijdsgebrek.

    En normaal als je controle hebt gehad, krijg je meteen te horen dat je over (bv) 4 weken terug moet komen.

    Succes!
     
  3. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    Dat is een goed idee Beppie ;) , dank je.
    Morgen om een uur of 10 bel ik dus even ter herinering :)


    Vind het gewoon vervelend dat ik overal zelf achteraan moet,
    En is het eigenlijk zo dat je voor de 4 e maand je kraamzorg al geregeld moet hebben, of je moet opgeven ?
     
  4. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik heb toevallig gisteren gebeld, omdat dat uiterlijk vier maand voor de uitgerekende datum moest.
    Ik had dus nog een maandje, maar heb het iig nu geregeld.

    En ja, het is vervelend om er achter aan te moeten (huisarts), maar om morgen voor niets langs te gaan en voor niets een vrije dag te hebben genomen, lijkt mij nog minder.

    succes!
     

Deel Deze Pagina