Ik heb een waardebon van kleertjes.com en zag deze leuke rokjes van mim-pi. Wil er 1 bestellen voor de zomer, maar kan niet kiezen tussen deze 3. Vind ze allemaal heel erg leuk Wie weet overigens hoe mim-pi valt? Mijn dochter is vrij stevig en als ik naar de curve kijk zal ze in de zomer maat 86 hebben qua breedte en maat 80 qua lengte. Ben dus een beetje bang dat de blauwe en de roze wat lang zullen zijn, omdat ze qua model ook al vrij lang lijken..
De eerste zou ik dan voor kiezen. Ik had de roze maar die viel in het echt zo tegen heb die terug gestuurd. Mimpi valt qua rokjes goed op maat Ik heb maat 80 voor mijn dochter en die zit onder ook in 80 van de zomer. Ik heb overigens het blauw/witte rokje (niet die je hier hebt geplaatst) en het hemdje in blauw wit erbij
nou de alledrie zijn erg leuk, dan kun je kiezen om de kleur, en dat is beter te zeggen als je weet of het meisje donker haar heeft of licht blond of rood etc.
num 1 is leuker bij een donkerhaar meisje, 2 blauw staat mooi als het meisje rozig is, met rood haar, en pink staat leuker bij een blond meisje.vind ik dan. los daarvan zou ik voor num 2 kiezen.
Denk dat ik het 3e rokje zou kiezen... ...maar heb net even op de site gekeken...daar staan nog leukere op. Maar ja, dat is mijn smaak.
Als ik puur naar de rokjes kijk zou ik voor de eerste gaan. Verder kan het idd helemaal aan je kindje zelf liggen. Ik heb een tweeling, maar ze zien er heel verschillend uit. En bepaalde kleding staat bij de een wel en bij de ander helemaal niet. Dus ja, het kan wel degelijk uitmaken hoe je kindje eruit ziet
Ik vind de 1ste het leukst, daarna nummer 2 en nummer 3 het minst. Ik denk niet dat de 3de mooi staat bij je stevige meisje, omdat hij uit laagjes bestaat en ze dan zo dik gaat lijken. Mijn dunne dochter had ook ooit zo`n rokje, maar ze kreeg er een rare kont van, stond voor geen meter. Was een leuk rokje, maar ze heeft hem maar 1x gedragen.
Ik zou voor nr 2 gaan omdat die lekker makkelijk te combineren is met effen t-shirts en dan dat tshirt weer in de kleur die in de rok terug komt
Ik heb voor nummer 2 gekozen in je poll, maar vind het ook wel heel erg moeilijk, zelf zou ik denk ik 2 en 3 kopen...