Ik vraag me dit af omdat ik (nog) geen nesteldrang heb, en ik maak me er best wel zorgen om. Ik heb mn momenten gehad maar niet echt wat ik nesteldrang kan benoemen.. Ik vraag me af of ik het nog wel krijg..
Bij de eerste echt tijdens mijn verlof. Bij de tweede helemaaal niet en nu bij de derde heb ik er nu al last van. Ben nog geen 14 weken. Is zeker een inhaalslag van wat ik bij de tweede niet had.
Waarom maak je je zorgen? Wat gebeurt er als je helemaal geen nesteldrang krijgt? Is dat erg? Ik denk eerder een zegen, kun je lekker rustig zwanger zijn Ik heb het ook nooit gehad trouwens.
Maak je daar geen zorgen om!! Ik heb er vreselijk last van gehad en zat mezelf enorm in de weg. Werd er helemaal gek van! Je mist er dus niets aan hoor!
Al voor ik zwanger was...... Grapje: ik heb het helaas wel heel erg! Echt alles moet schoon, gesopt, opgeruimd worden. En mijn man maar mopperen, want die kan dan niets meer terugvinden omdat het ineens weer op een andere, handigere plek moet liggen.....( niet dat hij normaal zijn spullen kan vinden, maar vooruit) Wees maar blijd at je het niet hebt, want het slaat echt nergens op. Er zal echt niemand tijdens de kraamvisite met zijn vinger over mijn keukenkastjes gaan om te kijken of er stof ligt. Maar ja, dat zegt mijn verstand, gevoel kun je nou eenmaal moeilijk tegenhouden. DUs ik zit continu in tweestrijd met mezelf, om gek van te worden!
ik ben nu 35 weken en ik heb ook totaal geen nesteldrang. eigenlijk heb ik gewoon helemaal nergens zin in haha als ik aan de schoonmaak ga is het echt omdat het moet. maak je er geen zorgen om en doe lekker rustig aan!
Zo wees blij dat je geen nesteldrang hebt! Ik word helemaal gek van mezelf! En dat echt al weken lang... Mn huis is echt super schoon maar toch MOET ik elke x weer schoonmaken.... Slaat nergens op maar kan gewoon niet stoppen.. Dus echt, wees blij dat je het niet hebt
Bij de eerste helemaal niet (gelukkig!) en bij de 2e (nu dus) heb ik er al last van. Zo erg dat ik door te veel te doen 's middags haast niet meer kan lopen, maar kan me niet goed beheersen... Hoop dat het snel minder wordt, zou er dus lekker van genieten dat je er geen last van hebt..
nog niet veel van te merken, alleen als ik wat krampen heb denk ik vaak,. ik zal maar eens wat gaan doen
Komt en gaat in vlagen. Poetsdrang, alles graag geregeld hebben. Was iets voor 20 weken wel eerder terug van reis gekomen, ook omdat ik zin had om lekker te rommelen in huis en taarten te bakken. Een ontdekkende treinrit voelde zo onbelangrijk! hahaha...
Ik ben 6 maanden zwanger en nog geen last van nesteldrang. Je hoort vaak dat het in de laatste periode komt, dus ben benieuwd! Het is ook per persoon verschillend. Ligt er misschien ook maar net aan of je van je eigen al netjes of juist niet bent, haha!
Ik krijg nu ons 5e kindje en heb zeker bij de oudste twee geen nesteldrang gehad. Bij de 3e en 4e een klein beetje in de laatste 6 weken en nu heb ik al nesteldrang... maar zal wel een combinatie zijn van ziek thuis zijn en dat we in september verhuisd zijn en dus sowieso nog niet alles klaar is
Met 25 weken even last van gehad, nu niks meer. Maar goed ook, want mag ook niks meer van VK en van mijn man. Hij doet nu hele huishouden, is ook wel héél lief!!!!
Hoihoi, Ik heb bij mijn eerste geen nesteldrang gehad. Helemaal nix. Ik was dan ook twee weken over tijd. Ik weet niet of het met elkaar te maken heeft, maar toch. Als ik je een tip mag geven: bereid alles goed voor, ook al heb je de drang niet. Ik moest naar het ziekenhuis en had zowat niets bij me. Ik denk trouwens dat er meer vrouwen zonder nesteldrang zijn hoor! Gr van Jo
Het komt nu al een beetje. Nou ben ik normaal niet zo'n schoonmaak type. Doe het wel goed hoor, maar meer omdat ik vind dat het moet . Maar begin nu alles te wassen wat ik nooit was, heb de kamer opgeruimd wat babykamer moet worden en alle babykleertjes die ik heb gekregen vast voor de eerste keer (ja de tweede keer moet ook ) gewassen. Ach het is wel handig, maar doe wel te veel, want heb nu weer last van mijn buik... Fijn dus toch, als je het niet hebt?!