Hoihoi, Ik ben nu met mijn partner zo'n half jaar bezig om zwanger te raken. Ik heb een gelijkmatige cyclus, 28 dagen, soms 27 dagen. Ben ik erg blij mee, want is erg regelmatig! Vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden, en ik verlies ook wel een klein beetje (bruin-achtig) bloed. Maar niet zoals bij een normale ongesteldheid. Het is heel weinig (misschien twee druppeltjes), verdeeld over de hele dag. Normaal heb ik deze kleur bloed en deze hoeveelheid alleen op de laatste dag van mijn menstruatie. Kan het dan toch zijn dat ik zwanger ben?? Groetjes, Debby
zou kunnen.. maar misschien komt je menstruatie morgen door? ik zou nog even minimaal 2 dagen wachten en dan testen! succes ik duim voor je..
Dank je voor je reactie! Aan de ene kant ben ik er heilig van overtuigd dat het ook gewoon menstruatie is, maar stiekem hoop ik wel op een zwangerschap... Waarom ik er heilig van overtuigd ben dat het menstruatie is? Mijn vriend heeft heel slecht zaad (bekend van vorige relatie), dus de kans dat ik al zwanger ben is al vele malen kleiner dan bij 'gewone' stellen... Als het dinsdag nog niet is doorgezet, ga ik toch even een test halen.. Het liefst ren ik nu al naar de buurtsuper om nog een test te halen...
Dank je, evaa, Hmm, ben toch bang dat mijn ongesteldheid doorgezet heeft *domper* Dat wordt dus contact opnemen met de huisarts voor hulp...