Huisarts

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PrettyMuffin, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Klinkt heel bekend. Ik had het vanmiddag ook, wil de zoveel vertellen, maar zat echt met een brok in m'n keel, omdat het me zo dwars zit. Waardoor ik dus maar zo weinig mogelijk zei, wat me niet echt heeft geholpen denk ik. Misschien volgende keer vriend het woord maar laten doen.

2. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    PrettyMuffin, je kunt het altijd proberen baad het niet dan schaad het niet en je kunt ook altijd andere artsen proberen. Ik denk vooral voor mannelijke huisartsen die willen zich daar toch minder druk om maken en vrouwelijke zullen daar denk ik van nature meer om bekommerd zijn en blijven ongeacht huisarts/assistent of gyne. Die doen volgens mij ook gewoon uitstrijkjes en ik neem aan dat die in iedergeval wat meer sympatie kunnen opbrengen voor de patient ongeacht of de gyne je vervolgens terug naar de huisarts stuurt of een andere arts in het ziekenhuis. Ik voel me zowiezo in het ziekenhuis altijd wel wat 'veiliger' voor sommige dingen dan bij de huisarts mocht er iets gebeuren dan is er een ziekenhuis vol artsen in a heart beat mocht er iets gebeuren. En zowiezo denk ik, je kunt altijd de andere arts uitleggen dat je niet zo goed weet wie de juiste is waar je moet zijn en je onbegrepen voelt sommige willen dan ook wel eens uitleggen hoe de vork in de pan steekt

3. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Nee inderdaad niet te geloven, maar het gebeurd en ik ben echt niet de enige die ze afschepen. Naar onderzoeken en therapieen verder ben ik gestopt met mijn werk van toen. Ik heb nu ander werk, gelukkig wel in dezelfde sector. Maar voldoening haal ik er niet echt uit, mijn eerdere werk was mijn lust. Mijn huidige werk is nog niet het lichtste werk, maar zeker heel veel beter voor mijn rug!

Nu werk ik totdat ik zwanger mag worden, en dan word ik voltijd huismama! Door mijn werk zal ik eerder moeten stoppen tijdens de zwangerschap. Maar mijn vriend is een boer, en daar kan ik gelukkig mij van dienst maken!

4. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Voor ieder ander! Net zoals ik, luister naar je lichaam!!! En laat je niet afschepen door je HA als je het daar niet mee eens bent. Zorg goed voor jezelf!

5. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    ha,
    Ja die dokter van tegenwoordig...
    Ik heb gewoon gebeld en gevraagd voor een verwijskaart voor de gyn. Ik had geen zin om eerst mijn verhaal te moeten doen bij de dokter en dan gaat die een beetje zitten testen. Ik wou gewoon meteen naar gyn. En toen ik de verwijskaart vroeg was het geen probleem. Bij toen bij een fertiliteits assistent terecht gekomen. Die hebben het vaak niet zo druk als een gyn. en werken savond tot 19 uur.
    Heb er goede ervaringen mee.
    Veel succes!!!

Deel Deze Pagina