innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nash, 3 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Even een vraagje, ik zit pas in ronde 1, ben begin December gestopt met de pil ontrekkingsbloeding gehad, daarna na 29 dagen mijn ongi gehad.

Deze maand zijn we er echt voor gegaan en ben ik weer van een cyclus van 29 dagen uitgegaan.

Maar volgens mij heb ik vorige week Zondag echt heel duidelijk mijn eisprong gevoeld. Maar omdat ik van een cyclus van 29 dagen ben uitgegaan dacht ik dat ik dus Donderdag/Vrijdag ongi zou worden en had deze dag ook echte ongi krampen gehad. Maar nu bedacht ik me ineens dat als ik Zondag mijn eisprong heb gevoeld ik pas 14 dagen, dus volgende week Zondag, mijn ongi pas zou moeten krijgen.

Nu vraag ik me dus af of die krampen Vrijdag een innesteling geweest kan zijn, heb ze de hele avond gehad en Zaterdag ook nog wel een beetje.

Sorry voor het lange verhaal, hoop dat jullie er iets van begrijpen maar ben echt nog een leek :) Ga mijn banner ook maar aanpassen naar volgende week Zondag....

Groetjes Nash

2. voor zover ik weet voel je geen krampen bij een innesteling.

verder moet je er ook rekening mee houden dat je lichaam nog aan het 'ontpillen' kan zijn, en je dus (nog) geen regelmatige cyclus hebt. ontpillen kan (hoeft niet) een paar maanden duren.

succes met het zwanger worden ;)
    rachel

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb bij m'n laatste zwangerschap een innestellingsbloeding gehad, in combinatie met heel erge ongi-krampen! ik dacht echt dat ik eindelijk eens een kortere cyclus had, maar ik was dus zwanger!
    Dus het kan wel! ;)

Deel Deze Pagina