Hallo allemaal Ik zit helemaal in de rats. Op mijn 15 begonnen met de pil. Omdat ik erg onregelmatig menstrueerde ongeveer wisselend tussen 6 weken en 15 weken. Sinds affluiten december gestopt met de pil ivm grote kinderwens, van ons. Menstruatie weet zo onregelmatig als vroeger helaas. Maar de laatste keer begon mijn cyclus heel anvers heb heel de tijd zere borsten gehad en misselijk geweest en moe. Nu begon mijn menstruatie met 3 dagen bruin verlies waarna een gewone menstruatie volgde van 8 dagen. Daarna 5 dagen niks en werd toen weer ongesteld weer erg heftige en pijnlijke menstruatie toen werd het minder maar blijf nu al dagen bruin verlies houden zit nu op dag 13. Menstruatie stopt dus niet! Ik maak me ernstige zorgen hier over. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn? Is er iemand met dezelfde ervaring? Kinderen krijgen wordt hem zo ook niet terwijl dat al niet makkelijk zal zijn gezien mijn normale lange cyclus. Wat moet ik doen???
Wat vervelend zeg! Ik denk dat je nog even moet afwachten, het zou nog van de pil kunnen komen. Zelf is mijn cyclus ook veranderd. Gelukkig! Ik was vroeger heel hevig ongi maar nu niet meer. Mogelijk zou je wel kunnen temperaturen of ovulatie testen kunnen gebruiken om te ontdekken wanneer je eisprong is. Als je menstruatie zo blijft (nog enkele maanden) zou ik echt even langs de arts gaan.