Mijn oudste is bijna jarig en ik probeer een traktatie te verzinnen. Ik kom online leuke dingen tegen, maar allemaal erg veel werk voor 32 kinderen...:x Wie heeft er een leuke tip voor een traktatie voor een meid die alweer 6 jaar wordt?? Alvast dank voor de ideetjes!
Ik heb deze appelmoesmuffins gemaakt als traktatie. Echt heel simpel en zo klaar, dus ook makkelijk in een grotere hoeveelheid te maken. Appelmoesmuffins met rozijnen | Yummy in my Tummy!
Ik kom in mijn werk (leerkracht ) veel traktaties tegen, pas zag ik deze, vond hem erg leuk (en zomers!): Een eierkoek met een parasolletje erin geprikt en op de eierkoek een klein zuur matje met daarop een poppetje (zo eentje als in zoute rijen maar dan los, kun je vastplakken met glazuur gemaakt van poedersuiker en water). Voila een tropisch eiland
Hier staan ook wel leuke tussen: Gezonde traktatie | OBS Pantarijn Rotterdam Ondersan staan wat fotos, die met het ontbijtkoek is wel leuk! Traktatie idee Of deze: » Traktatie gezond makkelijk leuk | Hobby.blogo.nl
Haha die heb ik pas voor mijn zoon gemaakt, zomaar voor de leuk en die vond t idd geweldig. Cupcakes gebakken in een ijsbekertje van koek vind ik ook leuk.
Patatbakjes halen, cake in reepjes snijden (patatvorm) en slagroom in het sausbakje. Vinden ze geweldig, maar niet zo gezond natuurlijk haha. fruitspiesjes, cheesedippers (van die soepstengeltjes met smeerkaas erbij, zijn bij action niet duur) knijpfruit leuk verpakken... Tegenwoordig word er zoooveel werk gemaakt van traktaties dat je van gekkigheid niet meer weet wat je moet laten uitdelen. "Vroeger" was het doodnormaal om een prikkertje met kaas en knakworst te geven of druiven en ananas op een prikker, mis die tijden hoor.
Er staan leuke ideetjes tussen dames, bedankt!! Nu nog samen met mijn dochter kijken wat zij leuk vind.... Ideeen blijven welkom gezienmijn meisje nogal kieskeurig is.....
had hier vorige wee ook topic over gemaakt. wij hebben Smul-Spiesjes gemaakt. worst, druiven, kaas, aardbei. je kan er nog meloen op doen of komkommer. hij mocht afgelope maandag uitdelen en was groot succes. alles ging op! en als een kindje iets niet lekker vond gingen ze dat onderling ruilen. kaas bij paar spiesjes eraf gelaten en extra druif ofzo erop voor de kindjes die geen melkproducten mogen hebben