link- of rechtshandig?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leeuwen77, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

is je kleine links of rechtshandig?

  1. links

  2. rechts

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik ben er van overtuigd dat Laura linkshandig is! Ze duimt alleen op haar linkerduim en trapt vooral met haar rechtervoet! Dus die combinatie laat mij denken dat ze linkshandig is! Het zou ook goed kunnen, daar haar papa, tante, nicht, opa, overgrootoma, oom ook allemaal links zijn!
     
  2. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft ook een hele tijd alles met links gepakt met 6 maand weer rechts en nu doet ze weer alles met links

    volgens mij kun je dat pas echt zeggen als ze een jaar oud zijn

    kan het ook mis hebben hihi
     
  3. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    Mijn dochtertje doet alles met links, altijd al. Weet niet of het blijft ! We wachten het af.
     
  4. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    link?

    ik heb geen idee wat ruben is.
    denk eerder rechts aangezien dat handje overal een fractie eerder bij is...
     
  5. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Zou kunnen dat ze al beetje voorkeur aanvoelen, maar meestal staat de eenhandigheid vast tegen als ze 5 jaar zijn... tussenin kan het nog steeds wisselen... en experimenteren ze wat nu eigenlijk volgens hen het handje is waar ze het meeste mee kunnen doen en die vr hen het beste werkt !
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb het laatst ook op het CB gevraagd. Tot ze vijf zijn hebben ze geen voorkeur en is het ook niet zo goed als ze een voorkeur hebben. Vanaf vijf onstaat echt een voorkeur voor links of rechts.
     
  7. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    wat heet voorkeur! Ze gebruikt ze allebei! Maar duimen doet ze toch bijna altijd op haar linker duim!
     
  8. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Daan is denk ik rechtshandig, want hij duimt met rechts. Hij is wel linksbenig, want de Nijntje-bal schopt hij vooral met links weg.

    Groetjes, Wendy
     
  9. ik merk hier bij youri dat hij ook zn linkerduim pakt,hij wil ook rechts wel eens proberen maar dat wil niet echt lukken dus gaat hij weer terug naar links.
    ach we zien wel,ik ben in iedergeval links en paps is rechts dus t kan allebei..

    groetjes krulliewullie
     
  10. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ilse is stijf links zoals we het hier zeggen, vanaf dat ze 6 maanden is zijn we er op gaan letten of ze inderdaad voorkeur heeft voor links en ja hoor. Alles pakt ze links en zelfs voetballen gaat met d'r linker been. Het CB zegt ook: kun je nog niet weten, maar als we haar bewust iets in de rechterhand geven, dan pakt ze dat onmiddellijk over naar links.

    Nu ben ik dus eigenwijs en zeg dus zonder enige twijfel: ons meisje is links!

    Groet van Kiki
     

Deel Deze Pagina