Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar hele lieve baasjes voor onze 3 prachtige kittens. Ze zijn vandaag 3 weekjes oud, dus ze mogen nog niet weg. het zijn getijgerde kittens waarvan 1 vrouwtje en 2 mannetjes. De mamapoes zorgt echt heel goed voor ze, ze groeien dan ook als kool. Ze groeien op in een huis waar ook andere katten en honden aanwezig zijn. Eventueel kunnen we als het zover is de kittens ook brengen mocht het jullie te ver rijden zijn. Liefs Butterfly En natuurlijk een paar foto's De bovenste is het mannetje en onder het vrouwtje
Wat een plaatjes zeg. Helaas geen plek meer hier in huis met al een katje en een hond. Ik zal ook eens rond vragen hier.
Wij wonen 2 km van ponypark slagharen af. Wat leuk dat jullie nog een maatje erbij willen voor jullie kater
Ow wat een schatjes... *smelt smelt* Kijk snel niet meer naar de foto's, want mag hier echt niets meer bij van manlief.
ik zou echt heel erg graag ja willen zeggen maar we hebben er twee en dat vind vriendlief genoeg. Heel veel succes met zoeken en hopelijk komen ze goed terecht.
Hmm dat is niet echt naast de deur Manlief wil ook (nog) niet.. Hebben al even genoeg aan ons hoofd zegt ie.. Misschien heeft ie daar ook wel btje gelijk in
oohhh die zijn cute maar ook hier al een vol huis met 2 katten, 2 papegaaien en een hond... straks komen we bij een huis vol dieren als we zo doorverzamelen hahahha
Hier mag helaas geen kat bij want ons oud hondje heeft een hekel aan katten. maar zo schattig wil graag een katje.
Ahhh wat een schatjes! Ik smelt helemaal als ik dat zie. Maar helaas, wij hebben al 2 katten en met een kleintje opkomst is het voor nu even genoeg
We wonen op 2 km afstand van attractiepark slagharen. Maar mocht je het te ver vinden kunnen we ook jouw kant oprijden.
Hallo, Nou ik heb helemaal geen vervoer. Ja me fiets maar verder dan dat niet. Ik woon in midden Gelderland dat is wel erg ver rijden denk ik. Gr.
Stuur anders even een pb met je exacte plaats, dan kan ik eens kijken via de navigatie hoe lang het rijden is.