Hij praat Sinds een week of 2 heeft hij het ineens door! Het zijn nog geen "hele verhalen" maar hij zegt zomaar ineens doelbewust papa en mama. En hij kon van de een op de nadere dag een hond en een poes nadoen. En ook een paard probeert hij na te doen door te klakken met zn tong. En vandaag liep hij de hele dag "ei ei ei ei" en toen hij vanavond naar mijn kaars wees (in de vorm van een ei) snapte ik wat hij bedoelde. En vanavond in de box stond hij naar BoBo op tv te kijken en riep hij "BoBo"... Voor de rest is hij verbaal echt gegroeid want de hele dag door maakt hij geluid en brabbelt hij erop los... Heb vanmiddag heel verliefd op de bank zitten luisteren naar het geklets van hem voordat hij in slaap viel Ik ben er zo trots op want volgens het CB moest hij met 14maanden al op,die,daar,opa,oma,mama,papa enz enz kunnen zeggen en ook al trek ik me normaal weinig van het Cb aan, ik werd er wel onzeker van dat hij nog helemaal niks deed op verbaal gebied. Ik ben benieuwd welke woorden hij nog meer ineens gaat roepen
Super he, ons meisje heeft ook twee weken geleden ofzo ineens een "praat-sprongetje" gemaakt. Zegt ineens allerlei dingen zelf waarvan ik voorheen alleen vroeg: "waar is de kikker" etc. En is ook erg opgetogen als ze zelf iets bedenkt om te zeggen Heerlijk!
Super leuk.. ze doen het toch allemaal op hun eigen tempo en als ze er zelf zinin hebben.. Lekker van genieten!