Huiscommisie raadplegen??

Discussie in 'De lounge' gestart door Miraclee, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miraclee

Miraclee Niet meer actief

#1 Miraclee, 12 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2011
    Goedemorgen Dames,

Even jullie ervaring gevraagd:)

Ik woon in een studentenwoning iets langer dan een jaar en ik heb zoveel problemen met deze woning:(

Het begon met een stinkend douche putje. Daarvoor moest ik zovaak bellen bellen het enige wat ze altijd deden was even kijken en weer weg. De ander zegt douchput moet vervangen worden en de ander zegt dat het een " structuurfout van het huis is" doordat de bovenwoning doortrekt, trek dat vacuum en komt het putje leeg te staan!! Open rioollucht zo vies !!

En er is verder niets aan gedaan!! Ze zeiden als het stinkt dat ik de kraan maar even moest laten lopen..

En tweede: schimmel op de muur. Weer tig veel mensen gekomen natuurlijk de ene zegt je hebt verkeerd verf gebruikt de ander zegt de douchtegels zijn niet waterdicht ander zegt is niet zo. Uiteindelijk hebben ze me muur "gestuuct" 1 keer raden het barst weer open van de schimmel ( zo ranzig ) en me huis zit vol met oorwormen! Om de haverklap loop er een babyoorworm op de muur.

İk had eind juni gebeld om te zeggen de schimmel is weer terug krijg ik als antwoord jaja jaa we nemen weer contact is erg druk in de vakantie pfff nog niets gehoord zover..

Helpppp

Deel Deze Pagina