recept pasta met zalm??

Discussie in 'De lounge' gestart door flipflop, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.253
    1.011
    113
    Zuid-Holland
    Hallo Allemaal,
    ik wil mn dochter graag ook vis leren eten. Nu is alle pasta grote favoriet bij haar, dus ws grote kans van slagen als ik pasta met zalm maak. Maar nu ken ik eigenlijk niet een recept hiervoor, wie kan me helpen??

2. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Probeer eens tagliatelle met zalm te maken.
    Dat kun je heel simpel doen door de pasta te koken en een prutje te maken van gebakken champignons,een blikje zalm of stukjes gerookte zalm,en een pakje saus voor tagliatelle.(dit kun je aanvullen naar smaak of zelf maken met creme fraiche maar ik houd wel van een beetje makkelijk haha.
    Een klein beetje geraspte kaas eroverheen en smullen maar.
    Is hier een geheid succes!

3. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    pasta koken,
    champignons in plakjes,bakken.
    andere pan spinazie gewoon bevroren blokjes in doen en ontdooien en opwarmen,daarbij doen wij 2 bakjes kruidenkaas.
    en zalm uit een pakje erbij doen wij,je weet wel 2 stuks zonder graatjes.
    even kapot roeren zodat je deeltjes krijgt.
    alles samen laten prutellen.
    eet smakelijk!!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het gaat om je oudste dochter, neem ik aan? ;)
    Wij maken altijd gewoon pasta, (welke dan ook, favoriet van onze dochter is de penne en de spiraaltjes). Gooien daar slagroom bij, kruiden, (iig zout en peper, verder wat je maar lekker vindt).
    Zalm even bakken, groente (meestal broccoli, in kleine roosjes gesneden) even voorkoken, alles bij elkaar in 1 pan en lekker eten maar :)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, en als je voor de vis gaat.... Hier is tilapiafilet met viskruiden van stegeman ook erg in trek :) Enkel even kruiden, bakken in de koekenpan en eten maar :)

7. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.253
    1.011
    113
    Zuid-Holland
    Tnxs allemaal!! Ik ga eens even kijken welke ik ga proberen, maar binnenkort staat er gegarandeerd Roze macaroni op het menu :)
    Mn dochter houdt zo van pasta dat we alle pasta in eerste instantie een kleur naam hebben gegeven, rode macaroni (rode saus) witte macaroni (heerlijke saus met kip, zongedroogde tomaatjes, champignons ect) groene macaroni ( spinazie saus) en bruine macaroni (bami :)
    Omdat het macaroni heet wil mevrouw het allemaal wel even proeven, haha. Dus binnenkort dan maar roze prinsesse macaroni ;)

Deel Deze Pagina