Vandaag is me vriend begonnen met zijn nieuwe baan en hij moet gelijk voor het eerst blijven overnachten. Ik heb in al geen jaren meer alleen geslapen ook niet toen ik op kamers woonden sliep me vriend eigelijk altijd bij mij. dus na 5 jaar gewenning moet ik gaan afkicken en ik vind het doodeng. Herkend iemand dit. of wat doe je als je man / vriend ook 's nachts niet thuis komt? Verveel me nu al haha
Mijn man is geregeld 's nachts aan het werk, ben er nu ook wel aan gewent. Maar nog altijd alle deuren op nachtslot en telefoon naast het bed. Succes vannacht.
bij ons net andersom, ik werk s'nachts en is manlief alleen. was in het begin erg wennen voor hem, maar nu is hij er aardig aan gewent. vervelend vind hij het nog wel. maar des te meer is het ook weer leuk als je weer langs mekaar ligt.
JA! Mijn man werkt ook onregelmatig, maar ik vind het eigenlijk niet erg om 's nachts alleen thuis te zijn. Hij werkt nu een paar maanden alleen dagdiensten en ik mis het alleen slapen soms wel eens.
Ik slaap pas goed als hij weer terug is. Mijn man werkt niet 'snachts maar is wel eens laat stappen of een weekeind weg ofzo. Ik ga meestal lekker lang in bad met muziekje op, maskertje in haar en op gezicht en dan beetje tv kijken of lezen in bed. Meestal smsen we dan nog als ik ga slapen en smst hij als hij vertrekt zodat ik echt in slaap val.
Ik doe werkelijk geen oog dicht als mijn lief niet naast me ligt! Het is niet zo dat hij hele nachten weg is, maar soms gaat hij wel eens later naar bed (computeren ) of ik ga eerder naar bed omdat ik 'zogenaamd' doodmoe ben. Doe ik ook maar niet meer. Kan nog net zo moe zijn, maar kan toch niet slapen als hij niet naast me ligt
Mijn vriend werkt 2 diensten ochtend en avond dienst, dus laatste dat hij thuis komt is 10.30 En dat is wel lekker een keer avondje alleen te zijn Maar 5 weken geleden moest hij ineens 3 WEKEN achter elkaar nachtdienst werken, ik vond dat echt verschrikkelijk S'nachts alleen thuis te zijn vond ik echt heel eng, zorgde ook altijd dat ik maar op 1 knopje hoefde te drukken en me vriend of 112 aan de tel. zou hebben, kan er nu wel beetje mee , maar ik ben de weken doorgekomen, door tot diep in de nacht op laptop zitten spelletjes spelen enzo veel tv kijken en kletsen met zo veel mogelijk mensen overal en nergens. maar voorlopig hoeft hij gelukkig geen nacht diensten meer te werken Liefs winnie
Mijn man heeft heel lang in het buitenland gewerkt. Hij was dan van zondagavond tot en met donderdag niet thuis. Donderdagavond laat kwam hij thuis. Wij belden iig altijd voor het slapen gaan. Mobiele telefoon mee naar bed en kreeg dan nog regelmatig lieve sms'jes. Verder ja eigenlijk normaal dat wat ik ook deed. Ik ben nooit bang geweest ofzo 's nachts.
Die van mij draait ook verschillende diensten, en ik slaap ook gewoon goed als hij er niet is, wordt wel meteen wakker als hij thuis komt, dan hoor ik de auto of de motor. Maar ik slaap net zo goed als hij er niet is als dat hij naast me ligt
Mijn lief heeft vorig jaar een tijd in Tilburg gewerkt, we wonen zelf in Groningen. Dus hij moest dan een week in een hotel verblijven. Leuk is anders, ik vond het vooral rustig in huis en daar houd ik niet van. Ook het alleen eten, slapen etc. voelde eenzaam. Maar hij belde elke avond, soms wel 2 keer, dus dat maakte weer veel goed. Nu moet hij af en toe een aantal dagen naar het buitenland, zoals volgende maand bijv. Aangezien we nu ouders zijn, ben ik benieuwd hoe het zal gaan, ik alleen met de kleine. Maar komt vast goed. Het fijne is nl. dat als je lief weer terug is, je meestal al vergeten bent hoe lang hij weg is geweest en hoe erg je hem gemist hebt
ik ben niet anders gewend, Sape is bakker en dus elke nacht weg. dus ja, ook ik heb een groot bed voor mij alleen.... maar ik vind het niet altijd leuk, zo zit ik bijvoorbeeld elke avond alleen.... niemand om tegen aan te leunen....
Mijn vriend draait onregelmatige diensten, komt regelmatig voor dat ik s'nachts ook alleen thuis ben.
Ik weet precies wat je bedoeld.. ik vind het ook doodeng om snachts alleen thuis te zijn.. Hij wil nog wel eens gaan stappen zonder mij maar ga dan meestal eerst computeren ( zal een x niet zo zijn) en dan wordt het buiten te donker dus ga ik lekker boven op bed tv liggen kijken of lezen maar kan dus echt niet in slaap vallen voor hij thuis is. dus als hij om 6 uur thuis komt zit ik nog doodleuk op hem te wachten haha/ xxx
Als mijn man in de nacht niet thuiskomt, dan ga ik altijd lekker vroeg naar bed, tv op bed kijken en ff genieten van wat extra rust!
Nou meid... Ik kan uit ervaring zeggen dat dit niet egt leuk is, maar het went wel... (slaap al 5 maanden zowat alleen)
Wat een k*t nacht. Kon eerst niet in slaap komen terwijl ik het liefst al om 9 uur lig te slapen. de hond heb ik maar naar boven gehaald want die zat ook te janken en te blaffen in de keuken wat hij nooit doet. die is boven aan de trap gaan liggen en heeft alleen maar liggen waken en sloeg aan bij ieder geluidje die hij hoorde. De kleine is ook een hele nacht aan het feesten geweest in me buik zal die het gesnurk gemist hebben? Kortom vanavond lekker vroeg naar bed. Me vriend heeft gelukkig ook niet al te best geslapen want vond het toch wel eng dat ik alleen was wat lief he.
Mijn vriend komt soms na zijn avond/nachtdienst pas rond 4u thuis. in het begin vond ik het vreselijk zo alleen. nu lig ik breeduit in ons grote bed Heerlijk!
Na de bevalling moest ik nog 6 dagen in het zh blijven, niks aan, heb ook elke dag gejankt. Terwijl het bed naast mij leeg bleef, dacht ik, kon hij hier maar slapen.