Gisteravond met mijn kat naar de dierenarts geweest, ze zei dat hij uitgedroogd was en obstipatie had. Heeft hem daarvoor behandeld en ik moch weer naar huis. Maar ging echt niet goed met hem. Vanacht de wekker gezegd en bij mijn kat gekeken. Het ging toen nog veel slechter, mijn eigen dierenarts gebeld en die wou hem pas vanmorgen opnemen. Dus heb ik een andere dierenarts gebeld die ook meer onderzoeken kon doen, daar mocht ik gelijk komen (2 uur 's nachts). Vanochtend zouden ze onderzoeken doen maar helaas....... Hij was echt mijn schatje, huil de ogen uit mijn kop. Hij was nog maar 3.5 jaar.
oooww wat erg Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je nu voelt. En ook nog zo jong. Heel veel sterkte Liefs
Ja ben echt verdrietig. Ik heb hier nog een kat rondlopen van 3 jaar, ze zijn dus altijd met zijn 2en geweest. Weet iemand of die andere kat nu wel alleen kan zijn ?
Owww wat verdrietig. Kan het me helemaal voorstellen. Moet er zelf ook niet aan denken dat mijn kat wat overkomt. Ik weet niet of je andere kat zich nu alleen zal gaan voelen. Sterkte Kwebbel
Oww, wat zielig zeg, getzie. Tuurlijk ben je daar verdrietig van. Je zou het even kunnen aankijken hoe het gaat in zijn eentje. misschien mukt het wel en als he tniet lukt kan je altijd nog voor een andere kat kijken. Veel sterkte met je verdriet. Liefs Jodi
jeetje nemo, ik wens jou heel veel sterkte toe ik weet wat het is om je kat zo jong te verliezen en ik heb nou ook een kat van 2 en 4 kittens van 3 maand liefs samantha hier een lief kaartje van mij
Heel erg veel sterkte gewenst... En wat het alleen zijn betreft van je andere kat... is even afwachten denk ik... een kat hoeft niet perse met zn 2-en te zijn maar het kan zijn dat hij zn maatje gaat missen natuurlijk. dat zul je gauw merken dan denk ik... even aankijken en anders kan je als je er zelf aan toe bent misschien weer een poesje bij nemen? maarja dan is het ook weer afwachten of dit klikt, katten hebben wat dat betreft een vrij eigenzinnige voorkeur maar des te jonger ze zelf zijn des te makkelijker zal hij een nieuweling accepteren denk ik! succes en sterkte...
ik heb je al gemaild maar ik wilde het hier ook nog even zeggen dat ik het heel erg vind! heel veel sterkte! *knuf* albertina