Dierenmishandeling nog wel, haha wat een reacties zeg. Vroeger had ik toch echt van die hele kleintjes die echt niet groter werden. Ieder zijn ding he. Ik vind het wel leuk.
Neem 2 fretjes Maar dan wel eerst even over die beestjes inlezen, want ze hebben heel wat meer verzorging nodig dan sommige mensen denken. En als je maar 1 huisdier erbij wilt, dan geen fret doen. Ze moeten echt samen... Bij vragen pb maar (heb nu geen fretten, maar wel jaren lang 3 gehad) (en neeeeeeeee, als je ze iedere dag verschoont, stinken ze niet )
Dat wil ik ook wel, wacht ook al op de grote prijzen uit de staatsloterij. Boerderijtje kopen, geiten, kippen en heel veel ruimte voor de hond. En dan kan er stiekem ook wel een speelkameraadje voor hem bij. Dieren zijn zo leuk
Ik zou het zelf ook niet onaardig vinden hoor. Lijkt me heerlijk tussen al die dieren. Er is een vrouw die een aantal boeken heeft geschreven over haar leven op een boerderijtje. Ze verzorgt allemaal zieke dieren, echt alle soorten en maten. Alleen ik weet niet meer hoe zij heet. Ik heb die boekjes echt met plezier gelezen.
Ik heb ook waterschilpadden gehad, maar deze hebben erg veel verzorging nodig, veel ruimte anders vergroeid hun schild. De juiste voeding, tempratuur enz..wij hadden ze in een 1,5 m aquarium in de huiskamer staan was wel heel mooi! Maar ik had er te weinig tijd voor helaas. Maar cavia's zijn ook echt supe schattig konijnen zijn dan weet niet zo knuffelig en een cavia weer wel
Oww, in dat geval zie ik ook maar van mij plannetje af. Wilde er 2 nemen Mo en Cro. Toch maar niet....