Onze honden zijn verzekerd. (1 honden met stamboom, 1 kruising) En 1 van de honden met stamboom heeft veel problemen gehad, dus de verzekering kan goed uit voor ons! Ookal hadden we de verzekering niet, dan konden we het ook makkelijk van het spaargeld betalen maar dit is wel makkelijk zo.
Ik was voor mijn bullmastiff verzekerd bij DierenZorg. Na 1x een rekening te hebben opgestuurd en ik daar niks van hoorde ben ik eens gaan bellen. Werd van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk kreeg ik ze telefonisch niet meer te pakken. Wat bleek....ze waren failliet Had ondertussen al ruim 700,- betaald aan premie (zou 3 jaar lang 50,- per maand betalen en dan zou hij zijn hele leven verzekerd zijn) Maar nu sta ik dus...geen verzekering meer en 700,- lichter Nee hoor...als hij wat heeft dan betaal ik dat wel gewoon van ons spaargeld.
Wij hebben 2 rashonden, beiden met een groot risico op oog en tandproblemen.. Wij hebben ze dus beiden in de verzekering zitte.. kosten 25,99 voor 2 honden, wij hebben een eigenrisico van 20% en castratie wordt 50% vergoed. Wij hebben ons al heel wat euro's bespaard hierdoor want beiden zijn al 2 keer geopereerd á 500,00 dus reken maar uit! En dan bijkomende kosten van onderzoeken, medicatie enz. en kleine ingrepen.. Alleen controle en vaccinaties worden niet vergoed..
@Ginny, wij bij onze vorige hond ook. Ze had nooit iets, tot ze failliet waren, toen werd ze ernstig ziek, hadden we een rekening van over de 1000 Euro en het had allemaal nog niets uitgehaald ook, ze overleed heel snel ! Maar nu ben ik toch wel weer blij dat ik bij Proteq verzekerd ben, die doen ook een stuk minder moeilijk dan dier & zorg.
had dus alledrie mijn honden verzekerd kostte 68euro in de maand en iedere rekening die we in stuurde ja maar mevrouw dat krijgt u nou net weer niet terug betaald... die 68 euro spaar ik nu zelf op iedere maand in een potje en daar kom ik verder mee dan die verzekering