Sta helemaal te shaken

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Gaat net hier de telefoon en ik neem op en krijg een meneer aan de telefoon.
    Die vervolgens vraagt naar mijn dochter(10 jaar)
    Niets vermoedend geef ik haar de telefoon en ze begint met hem te praten.

Ik vraag op de achtergrond aan mijn dochter waar het over gaat en ze zegt :"Een verzorgpony mama"

Vervolgens hoor ik haar zeggen ik rijd in de F3 en ik ben bijna 11.
    Ik heb maat 152.
    Vervolgens zegt ze een paar keer "Ja.....Nee"

Ik vraag nog een keer J waar gaat dit over?

J kijkt me aan en houdt de telefoon van zich af en zegt :"Mama die meneer vraagt allemaal rare dingen"

Of ik kan p**pen
    Of ik al borsten heb.
    En nog vreselijke andere dingen die ik liever niet herhaal :cry:

Ik gil J OPHANGEN NU

Ik heb gelijk de politie gebeld en werd direct doorverbonden met de zedenpolitie en heb er een melding van gedaan.

Hij weet mijn telefoonnummer,hij weet hoe J eruit ziet en hij weet waar J paard rijd en hij weet hoe ze eruit ziet :cry:

J had namelijk een poosje geleden een advertentie op MP gezet dat ze een gratis verzorgpony zocht en heeft haar foto erbij geplaatst.

Ik wist van de advertentie af,maar niet van de foto van haar.

Als hij nog een keer belt dan gaat de politie verder aktie ondernemen
    We zijn ons echt kapot geschrokken :cry: :cry: :cry:

Wat een enge zieke man om mijn dochter van 10 zo bang te maken :cry:
    Ze durft niet eens meer buiten te spelen nu.

Vind het zo erg,ik had ook gelijk moeten vragen waarom hij J aan de telefoon wilde,maar gaf haar zo de telefoon :cry: :cry: :cry:

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Zo ik zou ook verschrikkelijk geschrokken zijn zeg! :evil: :evil: ik zou ook idd nu alles goed in de gaten houden,ook waar ze paard rijd
    Wat een zieke geesten heb je toch rondlopen zeg :cry: :evil:

Heel veel sterkte meid!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jeetje mina zeg!
    Kan me voorstellen dat je staat te shaken!
    Goed dat je meteen de politie hebt gebeld en melding hebt gedaan.

Probeer je nu vooral even op je meissie te richten.
    Zorg dat ze zich nu veilig voelt bij jou.
    Samen oliebollen bakken of film kijken of wat dan ook.
    Even samen afleiding zoeken.
    En praten!
    Laat haar ook weten dat ze heel goed gehandeld heeft, dat ze jou vertelde dat die man rare dingen vroeg.

Ohhh ik krijg er gewoon tranen van in mn ogen.
    Sterkte met dit verwerken!
    Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.

Misschien kan je ook marktplaats ervan op de hoogte stellen?
    Geen idee of zij er iets mee kunnen hoor.
    Maar als de advertentie maar door weinigen gelezen is kunnen ze misschien iets doen?

Nogmaals heel veel sterkte!
    En een dikke knuff voor jullie beiden!

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Tsjeempie zeg die is niet wijs!

je kan tegenwoordig ook niets meer doen als onschuldig jong meisje hè. Bah, waarom verpesten dit soort mannen de onbezorgde kinderwereld....

Sterkte!

5. sim

sim Niet meer actief

en hij belde zeker met een onbekend nummer! wat een vreselijke zieke gast, logisch dat je dochter helemaal bang is. weet hij ook jullie adres?
    kan me heel goed voorstellen dat je zo geschrokken bent zeg!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat goed dat je zo allert reageerde! Hopelijk kunnen ze via de telefoongegevens die viespeuk vinden..

Ik weet nog wel leuke dingen te doen bij zo'n viezerik.. :evil:

7. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    jees...wat een zieke idioot!

bah bah...heb je het nummer terug kunnen halen waar hij mee belde? om aan de politie door te geven

ik snap dat je heel erg geschrokken bent hiervan, maar jij kan hier zelf niets aan doen hoor....je gaat er toch niet van uit dat iemand met zulke bedoelingen belt...en dan ook zo brutaal om aan jou te vragen naar je dochter.....zieke perverseling!

bah...als ik dat nummer had, zou ik terug bellen....en die debiel es ff vertellen wat ik met hem zou doen als ik hem voor me had!

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mijn dochters hebben direct hun advertentie's van MP verwijderd nu en ik heb de manege ook gelijk gebeld en op de hoogte gesteld.

Gelukkig nam de politie deze melding heel serieus.

Hij vroeg zelfs aan haar of ze even naar boven wilde gaan met de telefoon.

NEE zegt ze,mijn kleine baby broertje ligt te slapen.

Hij zei ik kom je wel halen en brengen naar mijn pony en mijn pony staat in Almere.

Alles wat ik weet heb ik zo goed mogelijk aan de zedenpolitie verteld.
    J durfde zelf niet meer te praten met de politie,zo erg is ze geschrokken :cry:

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Was een geheim nummer

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja want als je op de advertentie drukte op de kaartgegevens komt de straat en het nummer(volgens mijn oudste dochter)in beeld :(

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Gatverdamme. Bah. Goed dat je de politie hebt gebeld.

12. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Jeetje wat zul je geschrokken zijn, wat leven we in een zieke wereld.
    Miusschien een tip maar heb je nog ergers foto's van haar staan, op hyves of?
    Ik zou alles afschermen.

13. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Waarschijnlijk anoniem inderdaad? Anders zou ik hem dus ECHT wel even opzoeken.
    Daarnaast zou ik sowieso marktplaats even een mailtje sturen, dat nemen ze echt wel serieus weet ik uit ervaring.
    Eigenlijk zouden ze de foto's die worden geplaatst niet direct moeten plaatsen maar eerst een duidelijke waarschuwing erbij zetten. Nu zag je dochter daar helemaal geen kwaad in waarschijnlijk...

Bah! Sterkte ermee en inderdaad praat er goed over met haar, maar houd het in kindertaal en laat haar vooral zelf praten. Het is ook niet goed om haar hierdoor verder te pushen dan ze eigenlijk aan toe is. En even alert zijn lijkt me logisch.

Oh nog een tip; waarschijnlijk (en dat hoop ik echt!) belt ie niet meer terug, maar je kan het beste de exacte tijd opschrijven voor als het toch nog eens gebeurd, of zelfs eventueel even recorder er bij leggen zodat je het op kan nemen, daar heeft de politie ook wel wat aan.

En toch nog even een geruststelling, ik heb wel eens een soort criminologie lessen aan de UvA gevolgd met stukken psychologie van zedendeliquenten.. En als hij nu vroeg of ze weet wat p**pen enzo is dan is het waarschijnlijk iemand die álleen daarop g**lt en zal hij in het echt minder snel 'durven'. De engerds die afspreken/opzoeken die pakken het vaak juist subtieler aan.

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Zojuist gedaan

15. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Volgens mij niet het exacte huisnummer, maar krijg je wel te zien waar in de straat het ongeveer is.

16. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Maar hij belde de vaste telefoon, tsja dan heeft ie sowieso jullie adres als ie wil.. Maar lees mn andere reactie, ik denk niet dat het eentje is die haar gaat opzoeken.

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja hij belde naar onze vaste telefoon.

Zei ook zijn naam:Richard (achternaam weet ik niet meer)
    Volgens de politie is dit waarschijnlijk een valse naam geweest.

Ben er helemaal naar van :cry:

18. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ook als hij nu geheim gebeld heeft kan de politie het ten aller tijde als het goed is achterhalen waarvandaan er gebeld is.

Snap dat je inderdaad geschrokken bent, ik zet daarom ook nooit me telefoonnummer bij een adervtentie en ok nooit fotos inderdaad waar me kind opstaat!

nu inderdaad zoveel mogelijk afleiding proberen te zoeken samen met je dochter! maar pfff geloof best dat je shake

STerkte en hopelijk is er verder niks aan de hand of gebeurt het niet nog een keer

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nee heb net inderdaad een gesprek gehad met de 2 meiden dat ze noooooit meer een advertentie op MP mogen zetten.

Ze zijn ook zo erg geschrokken dat ze niet eens een verzorgpony meer durven nu

20. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik zou je dochtertje voorlopig maar even nergens zonder toezicht laten pony-rijden. wat een zieke geesten heb je toch, je zei dat die man in Almere een verzorgpony voor haar had? afgezien van of het waar is of niet, hoeveel mensen in Almere hebben een verzorgpony? zou het te checken zijn?

gelukkig heb je het aangevoeld en ingegrepen!

Deel Deze Pagina