Huisdieren die raar gaan doen voor de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lisil, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    leuk de reactie van de kat he??

Gelukkig is de bevalling zeer snel en mega goed gegaan.

Hoe ist bij jou gegaan?

2. Dejah

Dejah Lid

23 feb 2009
    51
    1
    0
    Beveiligingsbeambte
    Den Haag
    Gefeliciteerd!

Ik heb thuis 4 katten. 1 daarvan een poes is helemaal gek op mij, ze wil het liefs in me kruipen. In het begin toen ik zwanger was verloor zij ineens bloed, wij als een gek naar de dierenarts. Hij alles onderzocht maar kon niets vinden. Hij dacht aan stress. Mijn vriend zei dat ik zwanger was en dat verklaarde het volgens de Dierenarts. Ik vind het nog moeilijk te geloven maar hij zal het wel weten. Ook was ze overal waar ik was en lag altijd op m`n buik of tegen me buik. Ook de andere katten lagen ineens veel bij me op bed. Ze maakte ruzie voor het beste plekje. Als ik naar de wc ging gingen ze vaak met me mee en soms keken ze me heel raar aan. Ook tijdens de voorweeen lagen ze met z`n alle bij me.. heel appart. Ik heb atijd gedacht dat ze wisten dat er iets zou gebeuren.

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Setti, wat fijn dat snel en goed gegaan is! En nu lekker in de kraamperiode...zwaar hè en leuk ook hè! Kunnen jullie al lekker van Lisanne genieten of is het nog vooral werken ;).

Hoe reageert je kat nu?
    Onze kat zit over het algemeen erg pontificaal met haar rug naar mara toe :D. Ze is duidelijk jaloers...

Mijn bevalling...tja...tot 9 centimeter ging het snel en goed en toen viel het stil en zijn we uiteindelijk toch naar het ziekenhuis gegaan. Toen ik uiteindelijk volledige ontsluiting had heb ik nog 102 minuten moeten persen en toen was ze er pas en bleek ze in het vruchtwater te hebben gepoept. Daardoor moest ze in de couveuse om dat het er naar uit zag dat ze een longontsteking had. Dat was dus niet zo'n leuke start voor haar en voor ons. Het is maar goed dat ze een flinke baby is, had ze meteen al wat bij te zetten.
    Nu gaat het hartstikke goed met haar! Ze slaapt, eet en groeit hartstikke goed en is lekker tevreden!

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

wat een heerlijk lekkerding!!!en heeft je kat t toch gevoeld!!!!!

5. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Wat leuk zeg die verhalen. Mijn kat was al een schootkat en ligt nu het liefst op de voor mij meest ongemakkelijke manier op mn buik.
    Ik zal eens gaan letten op zijn gedrag deze weekjes!
    Eerst merkbare verandering afgelopen week: hij zit meer "op de uitkijk".
    Maar onze kat is sowieso vreemd, dus het zal moeilijk te herkennen zijn..

6. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    de avond voordat mijn weeen begonnen liep mijn kat telkens heel enthousiast achter me aan en liet me niet met rust. Die nacht tijdens de weeen liep ze te rennen door t huis en mij kopjes te geven! :D

Dus ze merken het echt wel!

7. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Mijn hond had ook iets heel vaags de avond dat mijn bevalling begon, ik was tv aan het kijken en op een gegeven moment kwam de hond bij mij zitten en bleef mij ononderbroken aan staren! Of ik nou zei ga liggen, hem weg stuurde, eten gaf, maakte niet uit, die hond bleef zitten staren, ik dacht echt wat IS er nou dan?? Een half uurtje later begonnen er dingen te rommelen en begon dus de bevalling. de hond heeft nooit weer op die manier naar mij zitten staren, vind het nog altijd heel bijzonder

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    o gelukkig maar dat ze t nu zo goed doet na zo'n lastige start.

de katten kijken er eigenlijk niet echt naar op behalve als ze huilt dan komen ze voor de slaapkamerdeur zitten.

Deel Deze Pagina