Hoi dames, Ik ben op dit moment 27 weken in verwachting van 2 zoontjes!! En vroeg me af wat jullie ervaringen zijn? Met hoeveel weken ben je bevallen? En was dit natuurlijk of met een keizersnede? En hoe verliep de bevalling? Hebben de kindjes nog lang in het ziekenhuis moeten liggen of mochten ze snel mee naar huis?? Groetjes Wepie.
Gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap!!! Vorige week donderdag is onze tweeling geboren dmv een geplande keizersnede. Het was een hele indrukwekkende ervaring! Heel veel ok personeel, allemaal heel erg spannend! Alles is goed gegaan. Ondanks dat ze een laag geboortegewicht hadden, mochten ze na 3 dagen mee naar huis. Zoonlief woog 2430 gram en dochterlief 2205 gram. Eenmaal thuis is het wel erg pittig, mede door hun lage gewicht. Ze zijn behoorlijk onder hun geboortegewicht gekomen en zitten er nu nog niet boven. Het is hard werken voor die 2 kleintjes om genoeg te drinken en om hun lichaampjes op temperatuur te houden. Ook voor papa en mama hard werken! Nu eindelijk aardig onder controle. Maar het is o zo bijzonder! Niet in woorden uit te drukken hoe het voelt als je die 2 kleine wondertjes geboren ziet worden! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en alvast veel succes met de bevalling!!!