Natuurlijk oliebollen en appelflappen Maar wat eten jullie als avondeten was ik even benieuwd naar Wij gaan voor het eerst kaasfonduen!! Lijkt me lekker en gezellig! Jullie nog lekkere tips voor kaasfonduen? Groetjes en een fijne jaarwisseling
Ik moet overdag werken, het zal niet veel bijzonders zijn denk ik. Gewoon relatief makkelijk avondeten.
Omdat de avond gevuld zal zijn met hapjes eten we als avondeten licht en makkelijk: zelfgemaakte tomatensoep en broodjes knak.
Wij eten andijviestamppot, vinden de kinderen lekker en wij eten niet teveel want nog genoeg hapjes de rest van de avond. Lekker kaasfondue, met gekookte tortellini, wortelen, tomaatjes, harde worst, stokbrood.
Denk niet veel omdat ik allemaal hapjes heb voor s avonds bij de tv. Als we eerst gewoon eten hebben we geen zin meer daarin Denk dus een kleine snack oid.
Ik denk dat het patat gaat worden met frikandel voor de kinderen en voor ons shoarma, en anders stampot.
Wij hebben altijd hapjes ed, dus avondeten doen wij op oudejaarsavond nooit. We beginnen altijd met iets warms zoals een ragout en daarna de hele avond snacken...
Hier traditioneel kaasfondue! Met brood, franse kaasjes en alles wat je ook op een pizza zou kunnen doen kan erbij. Gegrilde champignons b.v..
Kaasfondue is een goed idee, lekkere groentes erbij hmmm. En anders wordt het vast iets van pasta oid
In de avond hebben we allerlei hapjes, dus avondeten wordt iets makkelijks en niet teveel. Ik denk zelfgemaakte tomatensoep met stokbrood