Ik heb zin om cake te maken. het probleem is alleen dat ik wel vanillesuiker heb naar die is tot 02-2012 houdbaar.. Dat kan ik niet meer gebruiken toch? Cake zonder vanillesuiker, kan dat?
Kan je wel gebruiken hoor... Met suiker gaat dat niet zo hard. En anders, zonder kan ook best wel. Misschien een ander smaakje? Citroenrasp, hagelslag
O ik zou hem gewoon gebruikt hebben hoor... is toch droog spul! Maar het kan ook wel zonder volgens mij.
Hmm, heb wel citroensap en cacaopoeder. Maar ik denk dat ik maar gewoon de vanillesuiker ga gebruiken. Als ik ziek word weet ik waardoor het komt. Thnx!
Natuurlijk kun je dat nog gebruiken... Pas nog een zakje gedroogde kruiden gebruikt wat al meer dan een half jaar over datum was niks aan de hand hoor.
is droog spul, is echt niet zo maar niet meer goed hoor. Staat ook vaak ten minste houdbaar tot op. Daarna is de smaak soms wat minder maar je wordt er niet ziek van.
Kan je gewoon gebruiken, dat bederft niet zo snel. Is alleen een uiterste verkoop datum. En anders deel je het beslag in 2en, meng je 1 deel met de cacaopoeder en maak je een marmercake ^^