Hier bij ons mogen ze voor we gaan slapen en nog even tv liggen te kijken op bed met ons kroelen, zodra het licht uitgaat gaan de katten naar de huiskamer... Smorgens mogen ze dan als we wakker zijn weer op het bed... Wij hebben wel een kleed op bed die echt alleen van de katten is.. eerder komen ze er niet op en onder geen beding onder de dekens!!! Grappig verhaal 1x toch niet goed opgelet bleek er 1 onder het bed te liggen hadden we niet opgemerkt.... om 5 uur sprong er 6 kilo kat boven op me vriend (geloof me deze kat is niet galant en sierlijk, dus dit was PLOF) en begint als een gek te mauwen dat ze wil spelen... we hebben daarna niet meer geslapen en alleen nog maar in een deuk gelegen maar nu controleren we de slaapkamer dus erg goed!!!
Yep klein boomer hondje wat bij mij aan het voeteneind ligt Als ik een grote hond zou hebben die veel haren verliest zou ik het niet willen.
Ik snap het wel hoor, dat mensen het niet 'fris' vinden. Maar het valt allemaal best mee als je het in perspectief plaatst ... 's ochtends was je, of douche je weer. Je verschoont je beddengoed eens extra. Al moet ik zeggen dat het hier ook heel erg meevalt met de haren. Op mijn honden zie je geen vlooien, en zelden een teken... en als die al op de hond zitten zullen die echt niet op de mens overspringen. Men moet eens weten hoeveel beesten er sowieso wel niet in je bed wonen, zonder huisdieren op je bed Vroeger sliep ik ook nog wel eens in de stallen, bij de paarden als er één ziek zijn of op punt om te bevallen. In mijn optiek, is de hond een roedeldier, dus slaapt hij ook bij mij Heerlijk... maar meestal slaapt hij i.v.m. warmte toch op de grond. Echter als ik net in bed stap komt hij altijd even bij mij onder de dekens en ligt hiij tegen mijn buik, lepeltje, lepeltje. Kan me dan op momenten intens gelukkig voelen.
Voor D. sliep mijn chihuahua altijd bij mij. Die volgde mij overal (zat zelfs bij mij op de wc), nu slaapt ie gewoon beneden bij de andere honden en katten in onze leefkeuken.
Onze hond slaapt eigenlijk altijd in haar mand boven achter ons bed hihi 's ochtends als manlief weggaat naar zijn werk mag mevrouw bij mij slapen.. vind ik echt heerlijk!! Verschoon elke week het bed en als ze erg haart gewoon vaker!! De poes slaapt sinds kort weer boven op mijn hoofd hihi... hebben haar een tijd op haar kamer opgesloten hadden de deur van dochter open.. Maar aangezien die nu gewoon dicht is mag onze poes weer gewoon los... Ik vind het echt heerlijk!! In het weekend mag de hond vanaf de eerste fles ongeveer 8 uur bij ons in bed. En blijft onze dochter ook bij papa en mama echt heerlijk het hele gezin bij elkaar!!
Mijn kat slaapt heerlijk naast mij op bed. Denk dat als ik een hond zou hebben dat ik het minder snel zou toelaten.
Wij hebben 1 kater en die komt wel eens op bed.. Van man mag het eigenlijk niet, maar die tolereert het soms hihi.. Overigens niet 's nachts als we slapen, dan is de gangdeur dicht en blijft de kat beneden.. Maar als ik 's avonds boven tv lig te kijken ofzo mag ie van mij altijd wel op het voeteneind slapen. Maar zodra ik dan ga slapen neem ik hem mee naar beneden. We zijn overdag al zoveel weg en dan vind ik het sneu als ie de hele avond ook nog alleen beneden is, dus vandaar dat ie van mij dan op bed mag.. Ik vind het altijd wel gezellig Onder de dekens mag dan weer niet van mij hihi.. Tis wel zo dat ie ons bed het lekkerst vindt om op te slapen, dus zodra overdag de deur per ongeluk op een kiertje staat en we zijn onze kat kwijt dan weten we al waar hij zich lekker heeft genesteld
Boven is verboden terrein voor de honden, schildpad, slang en kikker. Dus geen van allen mogen ze bij ons in bed!
Wij hebben drie katten en die slapen altijd bij ons op bed. Een van de katten komt ook in bed knuffelen. Dat vind mijn vriend trouwens toch smerig. Vooral omdat ze langharig is.
nee, mijn dieren hebben hun eigen plaats. Naast dat ik het niet hygiënisch vind, vind ik ook dat ze hun plek in de rangorde moeten weten. Op mijn plaats mogen ze niet komen (bed, bank etc)
Zo, er zijn echt veel mensen die ja hebben gestemd! dat had ik niet verwacht. Ik vind het persoonlijk echt vies! Een beest wat buiten loopt met vieze poten etc in mijn bed....nooit! Wij hebben een kat, een binnen kat (tenzij ze ontsnapt) maar no way dat die bij in bed mag. De hele boven verdieping is verboden terrein voor haar!
Onze katten komen uit zichzelf al niet boven.Maar onze hond slaapt gewoon bij ons op bed. Onze vorige hond ook.
Nee, vroeger mocht de hond wel eens in bed toen we nog beneden sliepen. Op een gegeven moment vond ik toch echt te vies om de hond in bed te laten slapen. Ik heb ook echt een hekel aan bedden verschonen. Ach iedereen moet het voor zich weten, ik kan me wel voorstellen dat het gezellig is.
De honden komen/mogen niet boven, de kat heeft een eigen slaapkamer boven ...en als m'n man 's morgens eruit gaat (uur of 4) dan laat ie onze deur open en mag de kat bij mij komen liggen en dat doet ie dan ook.
Ewww nee ze mogen niet in de slaapkamer en al helemaal niet op bed. Ik vind het gewoon vies qua hygiëne en haren...
Ja hoor, 1 kat gaat mee naar boven als ik naar bed ga om te knuffelen. Die ligt snachts meestal aan het voeteneide. De andere komt af en toe. Was trouwens wel een drama toen de wieg nog in onze kamer stond. Stondt de kat elke nacht aan de deur te krabben en mauwen.
De katten komen bij ons helemaal niet boven. Wil ze daar niet hebben.... Ze hebben de benedenverdieping en kunnen naar buiten...