Huisdieren op bed

Discussie in 'De lounge' gestart door Katja77, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Mogen huisdieren bij jou op bed?

1. Ja

2. Nee

3. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hier alles 2x per dag..... mijn moppie's moeten er ook in kruipen! Toen de kids er nog niet waren deed ik het ook 2x per dag gewoon omdat ik dat zelf prettig vond:D

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Joh, gelukkig ken ik niemand die niet regelmatig zuigt met huisdieren. Ik geloof dat ik mijn dochter niet daar zou willen als ze maar eens per week zuigen.:$
    Ik heb een hele tijd 3 x per dag gezogen toen dochterlief kroop. Kleine moeite en wel zo fris. Nu is sochtends en 's avonds genoeg. En dan eigenlijk meestal 's avonds vanwege de kruimels en dergelijke (als DL naar bed gaat) en dan 's ochtends vanwege de haren.;)

3. Within

Within Niet meer actief

Ik stofzuig maar 1 keer per week :D

Wij vegen elke dag ;)

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nou ja, je snapt wat ik bedoel ;)

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.577
    113
    ja onze rooie kater slaapt af en toe bij ons op bed. We hoeven niet bang te zijn dat hij bij de kinderen komt want daar is ie doodsbang voor ( terwijl ze echt heel lief voor 'm zijn)

Als het koud is wurmt ie zich onder de dekens en ligt als een levende teddybeer in mijn armen.
    Maar vaak wil ie midden in de nacht er uit. Gaat heel subtiel eerst een keer over bed lopen, dan over je hoofd en als je dan nog niet reageert knikkert alles van het nachtkastje !

6. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    brrrr ik hou er niet van. Beesten op bed. Lig je in de haren van je hond.. Getsie.. Nee mij niet gezien!. En stofzuigen.. Pfff soms denk ik ik doe niks anders. (en moet je nagaan we hebben nu pas weer drie dagen een hondje) maar ik vind dat het wel een klein beetje schoon moet blijven in huis.. Mijn kind kruipt ook over de vloer tijdens het spelen..

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vraag me wel wat af. Hoe is je seksleven met een hond of kat in bed? Dat lijkt mij dus echt niks haha!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    neem aan dat die hond of kat er dan niet bij ligt :D

9. Within

Within Niet meer actief

Die vluchten wel weg ;)

10. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Geen probleem hoor, als het zover is .. dan gaan de honden altijd verzuchtend op de grond liggen verder slapen. Sowieso duurt het maar kort dat hond daadwerkelijk bij ons in / op bed ligt. Het is voor hun te snel te warm. Na 5 minuten gaan ze weer in hun eigen mand.

Mijn hondjes zijn trouwens niet zo smerig als sommige anderen hier. Die van mij eten geen drollen en gaan er zeker ook niet in liggen rollen.
    H Ze lopen ook niet los, dus heb veel controle over waar ze lopen. Thuis hebben ze een groot erf waar ze dan wel weer vrij kunnen rennen/ lopen.

Stofzuigen doe ik om de drie dagen, ik veeg tussendoor. De haren van mijn honden verstuiven vaak in één stofwolk. Zie nooit echt losse haren. Dat kan per hond ook nogal verschillen. Heb meer last van mijn eigen haren in bed, dan die van de honden.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  12. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    Ik heb geen husdieren, maar als ik die had mochten ze absoluut niet eens naar boven. Vind het vies met die haren bah.

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wbt haren zal het inderdaad per hond verschillen. Die van ons verhaart gewoon erg, een kortharige jackrussel dus die haartjes blijven ook overal aan plakken enzo, verschrikkelijk. Hebben het nog wel eens gedaan trouwens in ons vorige huis (gelijkvloers) maar vonden het alle drie gewoon niet fijn meer ook.

Maare, seks met de hond op de grond lángs het bed trekt mij ook niet erg, hahahah! Liever gewoon de kamer uit haha!

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Geen huisdieren.

Maar als ik die wel zou hebben komen ze echt niet boven.. Bah bah bah

15. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier zatende katten in het verleden opgesloten, maar nu we aan het verbouwen zijn en de bijkeuken bij de kamer hebben getrokken hebben we alleen nogmaar een kleine wc of een badkamer om ze in op te sluiten.
    We hebben een open trap in de huiskamer dus hier komen de katten wel boven en slaapt er eentje zo nu en dan aan het voeteneind, verer hoeft hij echt niet te gaan bij mij, want dan zet ik hem op de grond aan het voeteneind en niet verder.
    De andere kat ligt altijd naast mijn man en hij vind het niet erg en dat weten ze.

Echt fris vind ik het niet, maar als ik 's nachts slaap komen ze toch wel en anders moet ik met de deur dicht slapen en dat vind ik zo benauwend.

Maar de kinderkamers is verboden terrein en dat weten ze want dan kruipen ze vaak heel snel onder bed en zie ze dan maar weer te pakken.
    Heel af en toe glipt er dus wel eentje tussendoor, maar dat is dan overdag , maar dat probeer ik toch echt te voorkomen.

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    De pup slaapt in zijn bench die ik 's nachts in de slaapkamer zet onze andere hond slaapt op het voeten eind.

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja onze katten slapen op bed, probeer een pers maar eens tegen te houden, in het begin nog weleens geprobeerd, deur dicht zelfs gebarriceerd maar ze hebben het toch gewonnen. ;)

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Nee de honden slapen beneden en absoluut niet in de slaapkamer of op bed, daar mogen ze niet komen, vind ik niet cht hygienisch en daarnaast wil ik er elf ook nog bij in passen :D

19. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    #120 Katja77, 7 apr 2012
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
    Dat met de hygiene vind ik zelf echt reuze meevallen. Ben nagenoeg nooit ziek. Vroeger ook niet en ben opgegroeid op de boerderij.
    Ben één tijd echter wel echt goed en vaak ziek geweest. Toen ik stage begon te lopen op de kleuterschool, jaren geleden ten tijde van mijn Pabo-opleiding.

Echter ben ik inmiddels tegen alle bacillen die kinderen meedragen ook wel resistent geworden.

Deel Deze Pagina