Huisdieren tijdens vakantie.

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 17 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een vriendin van mij komt hier iedere dag een paar uurtjes zitten en spelen met dr zoontje als wij op vakantie zijn.
    Wij hebben 2 katten en een klein aquarium met wat visjes en garnalen.

Van mij hoeft ze alleen eten te geven en (hangt van de duur vd vakantie af) even de kattenbak te scheppen. Maar ze vind t zelf wel gezellig om hier een tijdje te zitten en haar zoontje speelt graag met ons speelgoed.

Toen we nog een hond hadden kwam mijn vader hier fulltime housesitten als wij op vakantie gingen.

2. Yoshi83

Yoshi83 Actief lid

8 jun 2018
    128
    90
    28
    Vrouw
    Onze hond gaat naar familie toe. Een paar uur in de auto maken we hem niet blij mee.

3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    We hebben alleen buiten dieren, een poes en ganzen, daar zorgt een familielid voor, die elke dag even langskomt. Soms mijn ouders, soms mijn schoonvader of mijn zusje, er is altijd wel iemand die toch dagelijks langs ons huis rijdt en even aan wil gaan om voer te geven

4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Een vriendin, zwager of mijn broer zorgt ervoor. Meestal in ons huis, mijn broer heeft zelf een hond dus die komt dan ook gezellig mee. Doen we ook terug uiteraard. Wij passen ook regelmatig op de hond van mijn broer.

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Hond gaat mee in de auto, vliegen doen we niet.. 1 x gedaan zonder hem en ik was onwennig haha!

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.874
    113
    Mijn ouders (of vader eigenlijk) zorgt voor de kat, de buren voor de konijnen.

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Mijn ouders, zusje en haar gezin en ik met mijn gezin hebben alle drie een teefje uit het zelfde nest, we boeken onze vakanties om elkaar heen, mijn ouders gaan bijv buiten het hoog seizoen en passen dan op onze hond en op die van mijn zusje en wij passen dan op hun hond als hun gaan,

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Wij hebben katten en onze (leuke) buren ook, wij wisselen elkaar dus af. Mochten zij heel toevallig op dezelfde dagen op vakantie zijn, dan komen onze ouders.

We gaan er twee keer per dag heen en andersom ook. Even voeren, medicatie, kattenbak etc.

9. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Als familie niet kan oppassen, gaan onze hond en kat in een pension.

10. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Onze hamster gaat eigenlijk altijd naar mijn moeder of mijn broer. Weekendje weg blijft ze wel gewoon thuis.

11. Neilia

Neilia Niet meer actief

De hond gaat naar de honden opvang.
    Een grote boerderij waar die heerlijk kan rondrennen en die helemaal ingericht is voor honden.
    Ideaal :thumup:

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Onze hond brengen we altijd naar mijn ouders.
    En voor de vissen vragen we altijd iemand of die 1x per dag wilt voeren.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hond pension in zomer. Herfstvakantie gaat hij mee. Andere hond naar ouders. Die kan niet naar een pension ivm medicatie. Katten doen mn ouders of buurvrouw.

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.292
    113
    Onze vissen blijven thuis :D ma geeft ze eten als ze ook de post binnen legt. Scheelt dat vissen goed een dag zonder kunnen.
    Voerapparaat wel geprobeerd maar daar kwam telkens schimmel in :confused:

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Voor onze zoon er was gingen de honden mee als we met de auto gingen. Vliegen kwam er iemand bij ons thuis.
    Tegenwoordig gaan ze dan naar het pension.

En elke twee dagen komt mn schoonmoeder de katten en de kippen en de vissen verzorgen.

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.291
    28.462
    113
    Soms dan gaan onze katten logeren, soms dan komt er iemand bij ons thuis, soms dan gaan ze mee.
    Ligt eraan waar we heengaan, voor hoelang en of we iemand kunnen vinden hier of aldaar.

17. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Onze katten gaan altijd naar een kattenhotel. Komt heerlijk thuis, geen stank en overal haar en we hoeven nooit iemand te regelen, die voor de katten zorgt. Enige nadeel is dat de katten het vreselijk vinden om in hun carrier te moeten om daarheen te gaan. Eenmaal in het hotel vinden ze het prima- ze hebben daar een eigen kamer en best veel ruimte.

18. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Hier gaat de hond als we in NL blijven gewoon mee, maar met een vere vakantie gaat hij naar een dierenpension, waar ze de hele dag buiten zijn.. voor onze konijntjes regelen we altijd oppas!

19. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Onze buren zorgen voor de katten als we op vakantie gaan. En wij zorgen weer voor hun kat.

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Dit zijn wij ook van plan. Wij hebben sinds juni een puppy, afgelopen zomervakantie zijn we daarom niet weggeweest. Komend jaar willen we wel weer gaan en dan waarschijnlijk zonder hond (als we dr kunnen missen ;)). Ze is het niet gewend om lang alleen thuis te blijven en mijn ouders, schoonouders, broertjes en zusjes werken allemaal, dus dat is geen optie.

Deel Deze Pagina