ik ben zo blij dat het eindelijk lekker weer is zeg! gisteren met de meisjes naar het park geweest, eendjes voeren en de speeltuin, vanmiddag de kinderen kopen en lekker lezen op het balkon. dit is echt zo veel beter dan de winter!!
Ja lekker he.. Gisteren lekker gewandeld met L. daarna de stad in geweest en wat boodschappen gedaan, met een omweg naar huis gewandeld.. Aangezien hij sliep ben ik buiten gaan zitten voor het huis, buurvrouw en kids waren ook buiten.. L. lag lekker in de kinderwagen met zn parasolletje uit de zon te slapen en moeders kon lekker in de zon zitten ideaal.. Vanmiddag weer hetzelfde verhaald.. Even wat door de stad slenteren, kindje mee, hondjes uitlaten.. lekker hoor..
Mijn vriend en ik zijn gister heeeerlijk wezen lunchen in Utrecht, aan de gracht.. En nog even een nieuw boek gekocht, om die vervolgens in de tuin te gaan lezen, onder het genot van thee en stroofwafels.. HEERLIJK
Fiets van mn vriend stond nog bij mn pa. Dus ik na mn werk eerst ff wat gedronken bij mn pa, mn vriend heeft zich er af laten zetten door collega en samen heerlijk naar huis gefiets, zonder jas ! Afgelope maandag nieuwe tuinset gekocht, dus de lente mag van mij nu echt wel doorbreken !!
Jaaah heerlijk! Ik zit nu lekker in de tuin met m'n laptop en m'n lunch (broodjes beenham) te werken. Vanmiddag Milan extra vroeg ophalen van 't kdv en nog even langs de eendjes en daarna (hopelijk!) buiten eten.
jaa heerlijk he die zon! wij zijn ook lekker de hele dag buiten... de zandbak is weer klaargemaakt en de zand en watertafel is een succes... mn jongste vermaakt zich in de loopstoel in de tuin... ik heb ze net gebadderd en in bed liggen hopelijk zijn ze over 1,5 uur weer wakker.... zit nu lekker aan de koffie in de serre met de deuren open... heerlijk!
Ik ga nu ook lekker even een heel eind met de hond wandelen. Heerlijk dit! Past helemaal in mijn topdag van vandaag!!
Mijn dochter is ziek, maar oudste en jongste gaan zo natuurlijk heerlijk buiten spelen. 'k Vind het wel zielig voor de zieke, die kan alleen maar achter de ramen toekijken... Ik wil zelf eigenlijk ook wel wat zonnestraaltjes mee pakken, maar ik wacht toch echt tot de zieke op d'r bedje ligt, anders is ze ook zo alleen binnen. Eigenlijk zouden we heerlijk op de fiets naar de kinderboerderij, maar dat gaat nu echt niet. Zal je zien, is ze morgen weer kiplekker en schijnt de zon niet meer... Tja, je kan niet alles plannen.
Ik wil ooooook naar buiten . Maarja helaas aan het werk . Wordt het morgen ook mooi weer? Dan ben ik namelijk wel de halve dag vrij. En dan maar duimen voor een mooi weekend. (maar meestal heb ik niet zoveel geluk kwa mooi weer op vrije dagen )
Moet helaas werken, morgen een dag vrij maar ja in de middag van 12 tot 6 kan er een monteur langskomen, gezellig.... Normaal loop ik met de pup lekker door het park maar die heeft zn pootje verzwikt dus moet rustig aan doen nu. En het is zulk mooi weer buiten!!!
Ik ben vanochtend lekker met mn zoontje naar het speeltuintje geweest. Misschien vanmiddag nog even naar de plas om de eendjes te voeren. Héééérlijk, dit weer!
Heeeerlijk dit. Lekker gewandeld en nog even in de tuin gezeten met Emma. Nu is het weer lekker weer! hier hebben we de achterdeur open. Dan hoor je de vogels fluiten. Voor mij mag het altijd zo zijn!
Ik loop al de heledag te lachen door dit lekkere weer.. Ben wel vrij maar al de hele dag aan het opruimen en schoonmaken vond t wel een x tijd voor een extra goede boenbeurt Wel alles open hier..!!
bij de bruna natuurlijk, dan krijg ik een nijntje erbij. ik weet dat jullie denken dat ik gek ben, maar ik heb het gewoon over het tijdschrift hoor.. mijn eigen kinderen heb ik niet gekocht, al kosten ze wel een hoop!
Ik vond het echt heeeeerlijk vandaag! Kreeg spontaan last van lentekriebels en heb m'n tuin even goed uitgeruimd! Daarna mijn kinderen en de kids uit de buurt lekker in de straat laten picknikken. Terwijl ik heerlijk bij de buuf voor op een bankje zat met wat fris. Krijt uitgedeeld en kleuren maar. Geef mij maar elke dag zo'n dag als vandaag