hoi hoi iedereen , misschien wel fijn om te weten , hebben jullie huisdieren? zoja welke? en misschien fotootje ? wij hebben zelf een kleine chihuahua van 5 maandjes oud een super lief beestje we zijn er helemaal verliefd op hier is ie dan onze kleine rakker ... Bekijk bijlage 330918
2 katers en 2 Dwergpinchers! Heerlijke beesten. Katers gaan vaak buiten hun gang en zodra ze merken dat we thuis komen worden we vriendelijk begroet. Dwergpinchers zorgen ervoor dat we elke dag lekker naar buiten moeten en kunnen genieten van de natuur . Ik zou niet zonder huisdieren (honden/katten) kunnen.
Wij heb 2 huisdieren, 1 poes Nismo helaas afgelopen week overleden Verder hebben we poes Nora, dochter van Nismo.. En en hele lieve pup van een half jaar, Lady (boxer/amerikaanse bulldog)
9 cavia's, vanaf woensdag weer 11, en een hermafrodiet konijn, Charlie Een dwerg rexje. lissenvaart.tk
o fijn fijn leuk om te zien leuke beestje allemaal ik zou ook niet meer zonder kunnen hoor echt niet . het is echt ons schatje
Wij hebben 5 katten. 2 zwart/witte, 2 lapjes en 1 witte. Af en toe komt er een grijs witte kat bij ons eten haha. Ik zou niet meer zonder ze kunnen ook al zijn ze af en toe stront vervelend.
1 hele mooie lieve hond (oud duitse herder) van 2 jaar 3 katten van 7, 4 en 1,5 jaar oud. En nog 4 ratjes
2 katten want ik ga geen hond houden in een appartement (helaas). (is bij de buren ook geen succes) Een Europees Korthaar en een Exotic Shorthair. Ben gek op ze!
Wij hebben een hond van bijna 1 kruising golden retriever. Een kat en een konijntje. M'n vriend wil graag een aquarium maar dat zie ik niet zo zitten.
Wij hebben een kat, konijn en een berner sennen hond! Die laatste is heel aanwezig maar verschrikkelijk lief!! Soms kan je ze niet uitstaan maar ik mis ze heel erg als ze er niet zijn!!
Wij hebben een Zwarte Labrador Retriever teefje van 4 jaar oud. En twee konijnen een voedster en ram. Ons vorige konijn hebben we laten inslapen omdat het op het laatst echt niet meer ging. Hij had waarschijnlijk een tumor dus heeft ons voedstertje een mooie lieve ram uitgkozen in een konijnenopvang/asiel
Hier 2 poezels... Wen hypersociale abessijn en een duidelijk minder sociale htk. (De auti-poes noemen we d'r ook wel... Bij ons is ze heel gezellig maar de rest van de wereld vertrouwt ze gewoon niet) Een hele berg guppies.... En sinds gister heeft dochterlief 5 pissebedden En dat laatste is misschien een beetje vreemd... Maar toen ze aankwam met d'r compleet ingerichte mini-potje met 2 pissebedden kon ik eigenlijk niks anders doen dan eens controleren hoe ze het potje had ingericht (helemaal prima.. Aarde om te graven en blad om te eten) en d'r vervolgens een grotere pot geven Vandaag is hij mee naar school... Vannacht stond hij gewoon in de woonkamer. Pissebedden kunnen toch niet klimmen dus we overleven het wel
Wij hebben een kinderboerderij Nee hoort geintje, wij hebben 2 honden, een heidewachtel van 1.5 jaar genaamd Kora, een Labrador die vandaag 1 jaar is geworden genaamd Bubblez, 3 katten, 1 rood grijze genaamd Jane, een grijze genaamd Alec en een zwarte genaamd Teun. Ook hebben we 2 goudvissen, blup en blop en een stuk of 10 tropische vissen.. zonder naam en sinds gisteren 3 kuikens die nog naamloos zijn
Wij hebben drie katten en twee honden. Onze jongste hond is ook een chihuahua en heeft een beetje dezelfde kleuren als die van jullie De oudste is een Shih Tzu.
Ik heb twee poezemeisjes (7 en 5 jaar oud) en mijn vriend heeft een kater van 2. Druk huishouden met 3 eigenzinnige kattenkoppen dus!
Wij hebben 3 katten (zijn veel buiten, 's nachts altijd binnen), 2 konijnen (buiten) en sinds vorige week een hond, Amerikaanse Bulldog pup van nu 8 weken oud.