Wij hebben afgelopen zaterdag dollars op onze rekening gestort. De vriendelijke man zei dat het met 3 werkdagen op de rekening zou staan. Woensdag nog niets, dacht wacht nog een dag aangezien er weer op de site van de ing staat 4 werkdagen. Gister nog niets.. Ik gebeld alle gegevens gegeven, 15 min later het antwoord: vreemd mevrouw, het had er inderdaad dan op moeten staan. Maar dit gaat via een andere vestiging wacht u het morgen nog af tot 17:00. Nu zie ik het al helemaal gebeuren dat het er vandaag niet opstaat. Morgen hebben wij dingen staan waar het voor nodig is. Wat als het er het eind van de dag niet opstaat? In het weekend kunnen zij niets voor mij doen. Zal ik rond 11:00 maar weer aan de lijn hangen? Gaat niet bepaald om een klein bedrag
Dan zou ik zelf persoonlijk wel bellen, want je zult inderdaad zien dat het er tegen de avond niet op staat en dan zit je te kijken. Ik kan daar ook zo niet tegen! Gewoon bellen en als ze zeggen dat je nog eventjes geduld moet hebben dan uitleggen dat je dat al de hele week hebt en je geld gewoon nodig hebt.
Net maar naar de ing zelf gegaan. Zijn ze mijn stortingsbewijs kwijt Geeft die man aan dat de bode maandag niet is geweest en dat het via GWK gaat. Ik aangegeven waarom dat toen niet is gezegd, GWK zit hier niet ver vandaan dan had ik het net zo goed daar kunnen doen en had ik het contant gehad. Zegt die man: ik weet heel zeker dat mijn collega dat wel heeft gezegd want ik ken hem al jaaaaren. Oke dus met andere woorden ben ik aan het jokken volgens die man Nu komt het dus pas maandag of dinsdag. Direct een klacht ingediend dat ze het dan ook aan moeten passen op de website. Baal hier flink van. Ga je weg en zeggen ze met een glimlach: Prettig weekend! Misschien wilt u een flesje water? Grrrr frustraties!!!!