één uit het nestje en een andere volwassen kat is met mijn ex mee. Ik heb zo een bonte collectie denk ik. Het nestje is een productie van de eerste 2. Die zijn daarna ook geholpen
Wij hebben 2 honden (border collie en labrador) en een kat Alle 3 super lieve beesten en ik zou niet meer zonder ze kunnen.
Mijn beestjes; Giz,3en half jaar, mn liefste pollewop, heerlijk knuffelpoesje, mét een pittig karakter, I love it! Smoke, Maine coon van een jaar of 1, tuig, klier, en nog steeds aan het puberen, maar oooh hij kan je 's nachts zo lief wakker knorren in je oor om te knuffelen! En in de volgende post; Noah, Amerikaanse Bulldog van ruim anderhalf jaar oud, ziet er stoer/eng uit voor een hoop mensen, maar is de grootste softie, en schootpuppy die bestaat.. Wel extreem waaks in huis, en tijdens wandelingen ook wanneer er vreemde figuren lopen
We hebben een Australian Labradoodle pup van bijna 11 weken en 2 konijntjes in de tuin. Hier onze Charly een paar weekjes geleden Bekijk bijlage 331100
Mijn 2 hartendiefjes ... Links Casper rechts Boyd .... Superlief samen En dan heb ik thuis nog 4 apen : Lana, Emma, Sjoerd en Ilse
Hier hebben we sinds kort 4 guppen, en mijn dochter is super blij en vertelt trots dat ze huisdieren heeft
wij hebben sinds vrijdag een hond ze zeggen dat het een amerikaans stafford is maar wij weten het niet het is een vrouwtje en ze is hartstikke lief
Amerikaanse stafford pup genaamt luna van 5 maanden. Echt een schat. Verder een konijn genaamt olifant van een jaartje of 5?? Die loopt groot deel los samen met de hond en gaat gelukkig goed. Eerst geoefend met de ren maar nu ook daar buiten. Hond komt wel is dichtbij waarna het konijn in shock raakt en als de hond weer voorbij huppeld gaat ze verder. Konijn lijkt bang voor de hond naar zoekt haar wel op?
O en we begonnen met 4 zwaardstaartjes (meen dat ze zo heten) en hebben er nu zon 30 en een paar zwangere. Verder nog paar andere visjes.
hier nog iemand met een kleine kinderboerderij: 2 honden(een chi en een schapendoes) 10 katten (buitenkatten) 2 slangen 4 cavia's 1konijn 5 kippen beetje veel maar wel heel erg gezellig
oke lach maar niet haha z'n 35 konijnen (fokkerij omdat mams het zo leuk vind) 2 hondjes chihauhau's 2 katten. 4 tropische vogels. 1 baardagaam. 1valkparkiet. 2 auquariums. dat was het wel zo beetje volgens mij. en we vinden het heerlijk om er tussen te zitten!!