Hoihoi, Ik ben sinds 1e week augustus pmp capsules aan het slikken om mijn ongi op gang te brengen. Mijn jongste heeft 1 jaar bv gehad en dus al die tijd geen ongi gehad. Nu sinds gister heb ik lichtroze bij afvegen. Voor de zekerheid heb ik maar verband in huis gehaald, maar het zet niet door. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een innestelingsbloeding gehad, maar toen wist ik al dat ik zwanger was. Nu ging het door mijn hoofd....zou het nu ook zo zijn?? Ik heb de achterliggende weken veel slijm gehad bij afvegen... . Wat denken jullie. Ik ben dus nog niet ongi geweest na mijn bevalling van vorig jaar augustus. groetjes en badankt voor het meedenken
Nog steeds rozig bloedverlies, het is geen helder bloed en veel slijm. Wat moet ik hiervan denken. Ik voel me ook niet ongi, geen vervelende ongi krampje ofzo. Wel afgelopen dagen last van stuitje gehad. Wat moet ik hiervan denken?
Hoi,efamol capsule. Vorige week voor laatst getest. Negatief. Dacht vraag het hier eerst Want het is aardig prijzig iedere keer.
Ja, sommige zwangerschapstesten zijn idd best prijzig... Bij sensitest zijn ze goedkoop (en uit eigen ervaring) betrouwbaar, en bij de Action liggen ze voor 1,49 per twee stuks en bij het Kruidvat 2 voor 5 euro....
Nou, we zijn alweer een paar dagen verder. Er is niets meer te bekennen....wel moe..... Gister ook niets meer gehad. Het is eigenlijk 1 dag alleen met afvegen wat roder geweest. Maar om nou te zeggen dat het echt vuurrood bloed was nee helemaal niet....(sorry.) Snap er niet veel van.Heb ook geen ongiklachten gehad..
Hmmm... Het kan zijn dat je cyclus op gang komt. Het kan zijn dat je gewoon licht ongesteld bent geweest. Het kan een innestelbloeding zijn. Maar het kan ook een ovulatiebloeding zijn geweest. Kortom: het is niet te zeggen wat dit was. Je zou nog even weer kunnen testen? (met een goedkoop merk, bijvoorbeeld Kruidvat 2 voor 5 euro). Als het een innestelbloeding was, zou je nu toch wel ongeveer een heel licht tweede streepje kunnen verwachten.