Wij hebben een Schotse Collie langhaar teef en 2 katers. Geen raskatten, echt ontzettende lieve deirtjes. En waarschijnlijk volgend jaar najaar een Schotse Collie pup! Groetjes,
Wij hebben 2 cavia's en een schildpadje. Zou nog wel graag een keer een hondje willen, maar voorlopig nog niet. We hebben een cocker spaniel gehad, maar die hebben we weg moeten doen omdat hij epilepsie had en daar erg agressief van werd.
Hier zelf een hond. Een mix van een whippet/border collie/herder/boomer. Ze lijkt gelukkig het meest op een whippet (zie avatar en fotoalbum). Als we wat groter wonen hopen we er nog een dobermann bij te krijgen. verder run ik met mn moeder een cattery maar alle katten wonen bij haar omdat manlief super allergisch is. Wel jammer anders had ik ook wel 2 katten gehad.
3 katten (een gestoorde gek, een rooie je-weet-wel-kater) en een zwarte Een boel visjes en een garnaal En mijn lieve lieve konijntje die vorig jaar nog myxomatose heeft overleefd lag vanochtend opeens dood in de tuin terwijl ie gisteren nog vrolijk en blij was :'( En twee kippen in de achtertuin, erg gezellige dames!
Hier lopen rond, 2 ruwhaar teckels, 1 basset artesien, 1 poes is een x noorse boskat en een grijze roodstaart papegaai. Vorig jaar had ik nog 3 katten zijn er 2 dood gereden. Als er ooit nog een dier bijkomt dan is dat een basset, en als we ruimte krijgen wil ik een ezel. Mijn schoonouders hebben een melkvee bedrijf, zou daar best een ezel mogen neerzetten maar dat vind ik niet leuk omdat dat toch nog een kwartier rijden is. Als we ooit de loterij winnen kopen we een boerderij en gaan we top koeien fokken, bijzondere koeien rassen houden en fokken. En natuurlijk ezels houden. Maar ja das een droom en je moet blijven dromen.
hihi hier mijn beesteboel 9 eigen katten Mickey, Moortje, Gijs, Felix, Kitty, Max, Minoes, Tijger en Bram 8 kittens 1 loggee kat voor 3 weken Senna 1 zangkanarie Paco 1 grasparkiet Jip 1 amazone papegaai Nickey 2 cavia's Nieke en Amber
wij hebben: 5 katten, Joop, Loesje, Frutsel, Yzma en Didi. En 2 konijntjes: Dopey en Stuffie....deze moeten helaas weg...:'( http://sjudithje.hyves.nl/index.php?l1= ... &id=403725 Dus als je iemand weet :'(
Huisdieren! Ik heb twee katten (poezen, sorry) En ik zou heel graag nog veel en veel en veel meer dieren erbij willen hebben! Ik wil twee of drie honden, een paard, een hangbuikzwijntje of twee, fretten, twee ezels, wat geiten en koeien en kippen, en een papegaai! Maar ja, als je midden in de stad woont en meer dan 40 uur p/w werkt en een hongerloontje hebt gaat dat niet zo makkelijk.
Wij hebben 2 katten; een poes en een kater De poes is een 1 jaar oude pers, schildpadkleurig, met een geestelijke achterstand (arm ding...) en de kater is een 2 jaar oude HTK kat. Wit van kleur met een paar zwarte vlekken op zijn lijf. Verder heb ik nog een paard. Een KWPN (zeg maar het standaard sportpaard). Voskleurig.
Hier lopen twee schatten van Franse bulletjes rond: Odess & Dhali Juice plus een paar zebravinkjes voor het gepruttel (zo'n lekker geluid) en een stuk of 25 vissen. Wil nog veel meer, maar eerst even kijken hoe het straks gaat lopen! Gr. Silvie
Ja daar ben ik al mee bezig, maar hij wil helaas nog niet echt toegeven, maar goed we hebben nog wel een week of 6 dus ik heb nog de tijd... Misshcien toch maar zeggen dat niemand die laatste wil
Wij hebben een rottweiler, 2 vogelspinnen maar over niet al te lange tijd gaan die weg en 4 slangen waarvan er ook eentje weggaat.
wij hebben 3 katten,lady, tommy en julia, waarvan 1 poes nu een nestje heeft, snel laten helpen dus hihi.(ze heeft er 5 geworpen) 1 konijntje een hangoor. flow. en bruine labrador pup van 13 weekjes oud. wat ik er nog bij zou willen is een ragdoll en nog een zwarte labrador.