Goedemorgen. Wij hebben nu al een jaar of 3 internet plusbellen van KPN en eigenlijk nooit klachten of storingen gehad. Nu is ons internet de laatste week heel erg traag,en stopt de verbinding er steeds mee. Hebben geen virus kunnen vinden,dus dat is het volgens mij niet.. Hebben meer meiden met KPN hier last van? Dachten misschien aan een storing,maar duurt nu wel erg lang dan.
Wij zitten ook bij Kpn en hebben geen problemen. Mischien even je draden nakijken of die nog goed zitten.
Aan de bedrading ligt het iig niet want hebben eergister de computer verhuisd naar boven,dus toen zijn alle draden opnieuw doorgetrokken.. Ligt het toch aan ons zeker :-?
KPN heeft een week of 2 geleden een paar dagen eruit gelegen op mijn werk, en afgelopen maandag kregen wij ook geen mail binnen... dus deels ligt het volgens mij zeker aan KPN!
Hier geen problemen had vorige week even geen tel. Maar heb de experiabox gereset en alles werkt weer perfect (overigens hebben we ook eigenlijk nooit geen storingen)
Wij hadden een tijdje geleden voor het eerst sinds twee jaar (en dat terwijl 't hele internet+bellen zo slecht bekend staat) dat de internetverbinding wel eens wegviel. Die box uitgezet, een tijdje later weer aangezet en nu geen problemen meer.