huishoud artikelen waar je op kunt besparen!

Discussie in 'De lounge' gestart door tukker, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nu ik het zo lees ben ik best goed bezig :D want hier (wel altijd merken):
    * wasmiddel altijd van bij kruidvat, hebben heel vaak robijn 2+1 gratis, of gratis wasverzachter bij 2 deo's of zo
    * zelfde voor wc-eend en glorixdoekjes
    * wcpapier bijna altijd in aanbieding van de makro,
    24 rollen en dan een paar pakken meenemen
    * pampers altijd uit de mega-aanbieding van makro, dan is het 6,85 per pak
    * swifferdoekjes non-merk van bij de blokker, 1 euro voor 20 stuks
    * schoonmaakdoekjes en sponsen enz van bij de action
    * op groenten, fruit enz bezuinig ik niet, ik koop waar ik zin in heb, vers of gesneden dat maakt niet uit (en moet ook bekennen dat ik geen flauw idee heb wat iets kost :)).

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik bedenk me net. Hier in de stad zit een winkel die de aanbiedingen/grootverpakkingen van het Kruidvat verkoopt. (Dus als ze bij het kruidvat niet meer in de aanbieding zijn.

Je koopt dus 3 of soms 4 artikelen voor 10 euro.

Wellicht is er ook zo'n winkel bij jullie in de buurt.

Geen idee hoe die winkel heet, ga nu even googlen.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

poeh waar bezuinig ik op?
    goedkope schoonmaakmiddelen iig niet. heb weleens aldi en liddl zooi gehad maar nee vond ik niks. lekker alles van witte reus. heerlijk spul.
    pampers koop ik wel altijd in de aanbieding, wasmiddel ook.
    wij hoeven niet zo heel vaak naar de makro maar als we gaan, pleerollen, wasmiddel, afwasmiddel,etc etc.

op maandverband bespaar ik niet. alleen always. de rest zit slecht, frommelt op of is gewoon op een ander punt flut.

verder ben ik een hele slechte denk ik op dit gebied want kan zo niet zeggen waar ik echt op bezuinig

oja en wat hier al eerder stond. vloerdoekjes of van die andere schoonmaakdoekjes pak ik wel bij action ofzo en niet van swiffer of zo nee.

oja en handdoeken en washandjes enzo theedoeken zulk spul haal ik bij de zeeman. mn man is altijd erg vies na het werk en op een gegeven moment was ik gewoon dat spul niet meer schoon. dan smijt ik liever zeeman spul weg als dure handdoeken;) zo ook met werksokken voor hem. die dingen freet ie op lijkt wel. vaak na 1x dragen zitten er gaten in. dus ook goedkopp en nieuwe kopen

4. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Op=OP voordeel shop misschien :(

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    merk schoonmaak middelen (bijv ajax) haal ik bij de action die hebbben ze regelmatig.
    net als fructis/dove shampoo en robijn wasmiddel.
    groenten en fruit van het seizoen :)

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Op=Op voordeelshop is goedkoop, Action is soms goedkoper.

Hier het liefst wel AJAX allesreiniger en wasverzachter van Lenor (blijft zo lang lekker ruiken) wel ALTIJD in de aanbieding.
    Verder wasmiddel in de aanbieding.
    WC blokjes en spray bezuinig ik niet op. Duurdere producten ruiken vaak langer lekker.
    Op al het andere bezuinig ik.
    Cola van de c1000 of super de boer is de goedkoopste goed te drinken.
    Luiers van de c1000, ook erg goedkoop en ik heb nog nooit fijnere gehad.

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik koop idd ook vaak acties groter in, is toch wel lekker om een voorraadje te hebben. Maar wat ik ook vaak zie is bijvoorbeeld een goeie aanbieding van sun vaatwastabletten, maar dan is het eigen merk nog goedkoper (ik shop bij de hoogvliet). Ik koop dus vaak eigen merk of het goedkope merk.
    Wat ik me trouwens vaak afvraag: is bijv de aldi nou echt nog goedkoper dan het goedkope merk van een gewone supermarkt? Ik koop bijvoorbeeld een liter yoki voor 39 cent oid, is dat bij de aldi dan nog goedkoper? Misschien moeten we eens een vergelijkingslijst maken :)

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik koop bij de AH goedkoper met het merk euroshopper (minder diversiteit maar erg lekker) dan bij de Aldi en Lidl.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Bij de Kruidvat is Zwitsal zonnebrand factor 50 iets van 18 euro en precies dezelfde is bij de action 4,95

ook hebben ze goedkope overtrekken en ook ng mooi ook. Ook hele goedkope schilderkwasten (en kwalitatief goed) leuk speelgoed voor de kinderen en zeer goedkoop, schoolspulletjes, etc

10. SeaShell

Ook zijn bij de action zelfs merk shampoos en deodorant en haarverf tegen zeer lage prijzen te koop.

En bijv voor de kinderen een badmintonsetje met shuutjes voor nog geen euro

11. SeaShell

Kwam vorige week trouwens uit een test dat wasmiddel vd Lidl en Aldi het beste waren ( was op het nieuws)

ook was de gezichtscrème van de Aldi veel beter dan de duurste merken van de Douglas' zoals lancome. Zo zie je maar dat goedkoop niet altijd minder kwalitatief hoeft te zijn

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik gebruikte al langer vloeibaar wasmiddel voor de fijne was, maar sinds mn moeder aanhaalde dat je bijna net zo goedkoop alles met vloeibaar kunt wassen.... en dat is nogal een behoud van je wasmachine t.o.v. waspoeder.

In de winterperiode gebruik ik vaker de droger (kost uiteraard ook aardig.... €1,= per droogbeurt), omdat ik geen goede droogruimte heb binnen. Voor de was die in de droger gaat gebruik ik dan geen wasverzachter. Momenteel gebruik ik trouwens überhaupt geen wasverzachter.

Ik kocht eigenlijk vaak "Weisse Riese" in de aanbieding, maar heb nu een huismerk ontdekt wat per wasbeurt nog goedkoper is dan de WR uit de aanbieding.

Ik kijk op zondag de folders door voor de nieuwe week (hier komen ze de folders dus lekker op de vroege zondag brengen, woon in Duitsland) en kijk dan waar de leukste aanbiedingen zijn en ga daar mn weekboodschappen halen. Verder haal ik veel van mn boodschappen bij Jumbo of de Aldi in NL.

* Spaarlampen
    * Extra grote pan macaroni maken en dan porties invriezen
    * Vlees wat in grotere aantallen in een verpakking zit, eerst portioneren en dan invriezen. Zo hoef ik geen vijf stukken vlees te ontdooien terwijl ik er maar 2 nodig heb. (en uiteindelijk alsnog 1 of 2 stukken weggooi)

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Jep, dat is em!

Bedankt

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik koop integendeel wel altijd Ajax voor het dweilen. Ik hou echt van die lekkere geurtjes!

Maar goed, ik koop bleekwater wel altijd goedkoop. &huishouddoekjes koop ik van de Action of Wibra! Wasmiddel koop ik altijd in grote hoeveelheden als het in de aanbieding is. &ik wacht ook altijd met shampoo en dat soort dingen, er is altijd wel een aanbieding dat je er 2 haalt en 1 betaald bijvoorbeeld.

15. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    www.voordeelmuis.nl
    daar staat alle aanbiedingen van elke folder voor die week op!
    je kunt zoeken op bijv. luiers oid.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik gebruik wasverzachter van de Silan, 3 liter voor 2.99.
    Haalde eerder erg veel bij de Schlecker van AS merk maar nu die winkels allemaal weg zijn ben ik over naar de Action voor schoonmaakdoekjes e.d

17. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Zo iets hadden wij ook hier,Prijsmepper,maar helaas is de dichtstbijzijnde hier weg:$haalde daar ook altijd eigen merk wc-papier van hun.
    Euroland is ook niet zo duur met huishoudelijke artikelen geloof ik.

18. op voorraad in de actie kopen doe ik niet, als ik het nodig heb kijk
    ik wel waar het in de actie is.

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hihi, mijn moeder vertelde het dus precies omgekeerd.

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Mij is ook verteld dat vloeibaar beter is dan poeder (voor je wasmachine iig)

Deel Deze Pagina