Beetje offtopic misschien, maar hoe is de geur van de Formil wasmiddel van Lidl? Niet te overheersend? Gebruikte voorheen altijd het huismerk van AH, maar die hebben hun geur veranderd en vind het nu niks meer dus ben op zoek naar iets anders wat niet te overheersend ruikt.
ooh wat worden er veel leuke en goede tips gegeven. zwiffer doekjes gebruik ik niet (stofzuig om de dag en dweil 2x per week) en ook geen geurdingetjes voor in de woonkamer. of in kleding kasten. en wc papier kopen we ook alleen in groot verpakking! en groente en fruit vlees uit de aanbieding. goedkoopste macaroni en spagetti voor 35 cent ligt altijd helemaal onderop. drinken etc ook eens in de zoveel tijd naar de lidl. heb er ook mijn dagcreme, tandpasta en tampons weg. schampoo en douce creme bij de op=op winkel. en verf mijn haar altijd zelf met verf uit de aanbieding wel merk bij het kruidvat. 2 halen 1 betalen! want heb zeker 2 pakjes nodig in mijn haar. en bij ons in de stad is er een budget kapper en laat eens in de 3 maand mijn puntje's knippen voor 10,-. en kwa schoonmaakmiddel, heb keukenontvettende reiniger. badkamerontkalk reiniger, bleek en allesreiniger. en afwasmiddel.
umm 85, ik was altijd met formil van de lidl. zowel voor de bonte als de witte was super spul. en ik vind de geur niet overheersend, hou er ook niet van als het te overheersend is. vind dat je van poeder sneller strepen in je kleding krijgt dus altijd vloeibaar.