huishoud vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

dames waarmee dweilen jullie je huis??

Ik heb nu een mob van de blokker (met een emmer en zo'n cousin IT achtige dweil) en ik baal als een stekker van dat ding HIJ DWEILT NIET GOED GENOEG, alles blijft erin hanger en sleurt het weer mee over het laminaat met de volgende dweilbeurt (ik was hem iedere week uit met chloor in de wasmachine maar ik wordt chagerijnig van dat ding)

kunnen jullie mij wat opties geven :oops:

ik ga namelijk van het weekend een nieuwe halen en wil weten wat een goeie is..

alvast bedankt

AyyildizF

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik heb eentje van leifheit, werkt prima.

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ik heb er ook 1 van leifheit, maar de ruimtes die ik dweilen kan,doe ik vaak gewoon op mn knietjes met een emmer en een dweil. Het gaat dan alleen om de gang, de keuken, Giulians kamer de overloop en de trap naar zolder en ik dweil niet enorm vaak, hoor.

4. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    uhm..ik dweil met een vaatdoekje..op mn knieen. Ik heb nog geen systeem gevonden wat ik beter vind schoonmaken en ook nog handig vind in gebruik. En ja, het zuigt...ik heb dan ook bijna net zo'n grote hekel aan dweilen als aan ramen zemen. ^^

5. Niet meer actief

@MarieLize

hahaha :D

vaatdoekje daar wil ik de keuken vloer nog wel eens mee doen maar het hele huis :confused: net wat te groot!

ik weet in mijn vaderland daar gooien ze gewoon een emmer water met sop over de vloer (vaak tegels ) en dan met een bezem schrobben en dan met een trekker weg trekken naar buiten....maar ik denk niet dat mijn onderburen daar blij mee zijn :(

6. Niet meer actief

@minni

volgens mij blijft dat het beste gewoon op de knieen :(

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik heb er ook een van leifheit, en een paar extra doeken erbij gekocht die was ik uit op 95 graden, prima ding!

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik heb gewoon een trekker net als waar je de ramen mee droogtrekt maar dan met een lange steel, daar doe ik dan een oude handdoek om heen met cintronella en dat werkt perfect hoor ;)

9. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Ik heb de easy mop... Gekocht bij de blokker..... Mocht ik de doekjes kapot of op hebben wil ik nog wel eens op mijn knieen dweilen maar dat houd ik nu niet meer vol!
    Ik vind hem erg fijn... Je kunt er ook gewoon een theedoek of vaatdoek om doen!

10. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Alle mops, dweilen, swiffer-wets en andere technische hoogstandjes ten spijt.... ik heb gewoon een vloer-trekker met een microvezel dweil (van de Action voor nog geen euro) en dan met schoon warm water.... krijg altijd complimenen over mijn schone vloer !!!

11. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik gebruik ook de dweil van Leifheit.

12. Niet meer actief

conclusie

leifheit of de trekker met een gewone dweil zijn de beste oplossingen....

dames bedankt voor jullie tips!

13. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Goed stofzuigen van tevoren? Scheelt een hele hoop.

14. Niet meer actief

@Daphne

duhhhh

:D

dat gaat uiteraard vooraf het gaat erom dat niet alle haartjes/dingetjes uit de mob verdwijnen ondanks het wassen en dat laat bij het dweilen wel los.... :confused:

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ik heb er zo`n hekel aan om met m handen in dat vieze water te zitten! blleeee ben een zeikerd ik weet t.... maar ik doe m vloer trouwens ook met kokend heet water dweilen en daar kunnen onze handen ook niet tegen! ik heb dus ook een dweil van Liefheit die zichzelf dubbelvouwt waardoor je niet met je handen in t sop hoeft ;)

x

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik heb ook een dweil van leifheit met zo'n speciale uitwringbak (erg duur maar aangezien ik rugklachten heb, ben ik superblij ermee) Ik ben er erg tevreden over!

17. Niet meer actief

superduur.................... :confused:

zo'n leifheit pakket kost toch rond de 60 euro of zo???

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik heb het 7 jaar geleden gekocht voor 50 gulden :D Nog duur hoor, ik ging toen net op mezelf wonen en wilde het mezelf makkelijk maken :) Nu nog steeds erg veel plezier van. Pas geleden was het hengsel van de bak gebroken, een mailtje gestuurd naar Leifheit of ik deze kon bestellen ergens, binnen een paar dagen ontving ik gratis een nieuwe! :D

19. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik dweil ook gewoon met een trekker, een dweil en een emmertje sop :)

20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    @MarionM

Dat vind ik zelf ook nog altijd het beste. Heb wel van die uitwringtoestanden enzo, maar laat mij maar lekker ouderwets bezig zijn dan krijg ik het het schoonst. Een keer in de maand schuur ik ook, nu gooi ik geen hele emmer sop, maar toch genoeg.
    En zoals gezegd, heet water :)

Deel Deze Pagina