Nu zijn we vandaag de geboortekaartjes wezen bespreken. Maar nu wil ik in het zelfde lettertype alle adressen op de enveloppen printen maar ja dat is een gepas en gemeet wie ken er een handig programmatje waarbij je dat goed kan doen?
Als je de adressen in een excel bestand zet, kun je die mergen naar een word document. Vanuit daar kun je het uitprinten op een envelop.
Volgens mij kun je het ook bij sommige printers instellen, bij die van ons wel dat is een Canon printer, kopieer, apparaat en scanner in 1. En bij word kun je het ook instellen! Kun je ook via word helpt op vragen!
In Word vind je onder het kopje Extra: Brieven en verzendlijsten als je dat aanklikt kom je bij enveloppen en etiketten (ik heb windows XP, volgens mij is het bij de Windows versies die er onder zitten ook onder het tabblad Extra en dan zie je volgens mij meteen Enveloppen en Etiketten staan) Daar kan je ze dus aanmaken en afdrukken, misschien wel even de schuif van je printer op envelop maat schuiven (hoeft niet bij elke printer) Succes!