Nou familie Elmo heeft een plavuizen vloer (vind zelf dat het veel uitmaakt met wat voor vloer je te maken hebt) en Elmo'tje dwijlt gewoon met zo'n rode uitwringmop + rode emmer. Ik kan dus heel nat dweilen door de vloer die ik heb en ik vind dat ding dus ideaal. We hebben twee honden en zo zoeffff ik door het hele huis. Ideaal. Maarja, smaken verschillen he Groetjes, overbodig denk ik....
wij zijn net verhuisd en hebben nog geen dweil of mob. dus wij hebben een oude bezem van mijn moeder gekregen en een oude handdoek die wij dus lekker in een sopje doen en daarmee de vloeren mee dweilen deden ze vroeger ook zei mijn moeder. nou je moet mijn vriend het zien doen MACHTIG MOOI OM TE ZIEN haha. maar we zijn er wel op zoek naar , want wij hebben laminaat beneden en vinyl boven. dus wat speciale spul halen voor de laminaat en dweilen maar.
Ook wij zitten met dit probleem, gaan hier niet op de knieen, dat hebben we niet geprobeerd. Maar allerlei verschillende moppen/dweilen/dingen met stok, verschillende "speciale" schoonmaakmiddelen. En nog wordt het niet schoon genoeg. Mijn mannetje dweilt hier, en wordt er echt sjagrijnig van! Nee, niet onze hobby hier!
hahaha lachen dit maar ik doe het met een dweil en trekker en dikbleek...ik doe alles met dikbleek en gaat best hoor...
Ik heb z'n steel met dweil- klitteband, vd blokker, en die stop je in het water, en dan klapt het dubbel, en is dan uitgevringt, nou....echt niet! wij hebben laminaat, en het is dan echt nog TE nat. Ik baal daarvan, kun je het ding nog met je vingers uitknijpen. Maar goed ik stofzuig vaker dan dat ik dweil
Ik heb van Leifheit ongeveer 6 jaar geleden die emmer gekocht waar je op een hendel moet trappen met je voet en dan wringt ie de dweil uit. Wat een superding, gebruik hem dus nog steeds iedere week 2x! En een dweil van leifheit die was wel duur maar gooi ik in de wasmachine en hij laat geen streep achter en komt overal bij. Zo'n flexibele platte. Kost een beetje allemaal maar gaat jaren mee en ik ben ZEER tevreden!Ook al was het duur, het blijft goedkoop doordat ik al die jaren geen dweil heb hoeven aanschaffen of handschoenen voor het water, of handcremetjes voor droge handen die de hele dag in het water zitten!
Ik heb een "dweilmachine" Mijn mannetje dweilt altijd altijd dus ik heb daar zelf geen omkijken naar .. maar hij gebruikt dus gewoon dikke bleek, een trekker, dweil erom heen.
Wij hebben besloten om een nieuwe vloer te leggen met vloerverwarming, zitten nu in de zandbak, dus ik dweil voorlopig beneden niet hahahah. Boven moet ik wel dweilen en met heel dat zand van het stof beneden nu dus ook nog iedere dag ik doe het met zo'n leifeit dweil, alleen heb ik niet zo'n uitwringapparaat, ik doe het met de blote handjes
ook ikheb een dweil van leifeit, en met een microvezeldoekje van de action eromheen, die ik na elke dweilbeurt uitwas, krijg altijd complimtenten om mijn strakke vloer (laminaat) grbengel