Hoi meiden ben er weer ff, Zoals veel meiden weten ben ik al 5 weken ziek thuis Ik had gehoopt dat het sneller over zou gaan als wat het nu is, ben al 6 keer in ziekenhuis geweest en bij de HA terug moeten komen. Gisteren weer geweest bij HA en hij staat voor een raadsel, hij wil net zolang door gaan tot we iets meer weten. Mag nu ook helemaal niet meer werken en het ergste geen pijnstillers meer slikken, zodat ze goed zien aan mijn bloed wat ik iedere keer moet laten prikken dat ik geen medicijnen slik en alles beter te kunnen zien Zolang er bloed in mijn urine blijft en mijn nieren nog ontsteking zijn en dat raadsel wat er met mijn lever aan de hand is niet opgelost zijn blijf ik thuis zitten, en geloof me dames zie nu na 5 weken de muren op me af komen Liefs winnie
Jemig winnie...dat schiet niet echt op he... hebben ze dan ook geen idee wat er misschien eventueel aan de hand kan zijn? wens je in ieder geval veel succes en hopen dat ze binnenkort weten wat er aan de hand is! Dikke KuZzzzz jou kant op!
Nee ze hebben me al op zoveel getest en ze weten het nog steeds niet. Maar er zit heel veel bloed in mijn urine en dat is niet goed, en ben heel boos geworden gisteren bij de HA van wil nu weten waar dat bloed vandaan komt, kan niet zomaar ergens vandaan komen toch Maar hij staat voor een raadsel hij snapt er niets van heb zoveel pijn en mag niet eens pijnstillers meer slikken wordt beetje bij beetje gek zo hier thuis, kan er ff niet meer tegen liefs winnie
jeetje winnie, wat klote dat ze voor een raadsel staan en je mag geen medicijnene slikken tegen de pijn, klote joh! Heel veel sterkte, hopelijk heb je veel visite zodat je wat afleiding hebt. liefs fredje