toeval of toch niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Diana, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi meiden,

tja ik ben er nog, lees nog wel mee maar post weinig.
    En natuurlijk de beste wensen voor iedereen
    Maar nu toch even iets aan jullie voorleggen, ben er al een tijdje mee aan het worstelen :rolleyes:
    Komt ie...
    Bij mijn zoontje Nino was ik uitgerekend op 04 januari 03
    maar is geboren 28-11-02
    (met spoedkeizersnede ivm zwangerschapsvergiftiging)

De tweede zwangerschap was een mk uitgeteld 22 januari 07
    vruchtje verloren op 28-06-06 :cry:

Beide zijn niet in januari geboren en beide zijn de 28ste van de maand zeg maar "ter wereld" gekomen.....

hmmmmm toeval, ik weet het niet
    wat denken jullie, ben benieuwd naar jullie reacties :D

groetjes

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik denk dat het toeval is...

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Toeval bestaat niet.. (zeggen ze!)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik moet zeggen dat ik dit niet echt 'toeval' noemen wil, er is dan toch ong kans van bv 1 op 30 dat je volgende kindje (als die dan nog zou komen zeg maar) ook op de 28e 'geboren' wordt? of zie ik dit verkeerd? Als het dan nog dezelfde maand zou zijn geweest dan zie ik t méér als toeval, maar dat is mijn mening.

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ach ja wat is toeval, ik was uitgerekend op 11 oktober 2006, en mijn moeder is op 5 oktober jarig, dus toen wij vertelden dat we zwanger waren zei mijn moeder je bevalt toch niet op mijn verjaardag, ach wel nee zei ik er zijn nog zoveel dagen rond 5 oktober zal wel "toevallig" zijn als het dan ook echt 5 oktober wordt, en tja je raadt het al het werd 5 oktober....nou ja goed vond het wel toevallig ;)

liefs, misspuma

6. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    mijn kinderen zijn van 2-11 en van 11-2, vind dit wel erg grappig, moet altijd even goed nadenken als ik hun geboortedatum moet noemen.

Liefs Moons

7. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    haha wij hadden ook zoiets ik was uitgeteld voor 2-8-06, maar altijd zeiden wij als grapje natuurlijk noem is een mooi getal dan zei mijn vriend altijd ach weet je doe maar 12..

en drie keer raden 12-08-06 is hij geboren

toeval of niet?

8. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    ik ben van 11-11 mijn zus van 10-10 en mijn broer van 01-01.
    grappig he?
    Wie weet moest het wel zo zijn diana.

xxx jet

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Tja, wat is toeval....?

Wat ik wel toevallig vindt is dat mijn moeder van zowel mijn zusje en van mij op 13 april is uitgerekend.
    Mijn zusje is op 2 april geboren, ik ben op 9 april geboren en je raadt nooit wanneer ik ben uitgerekend van ons eerste kindje.... Juist, op 13 april! :)

10. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ja, wat is toeval...
    Opa van mijn vriend is uit 1925, zijn moeder uit 1950 en hij uit 1975... dus overal 25 jaar tussen en allemaal in oktober jarig! (exacte data weet ik niet)

En nog meer toeval?
    Mijn vader is geboren op 12 januari 1946 en ik op 12 januari 1977... :D
    En als ik in april zwanger raak, dan zou de kans kunnen bestaan dat... maar daar gaan we maar even niet van uit :p

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Mijn moeder was op 19 feb uitgeteld van mijn zus en op 17 feb uitgeteld van mij. (zit 6 jaar tussen)
    Mijn zus is op 17 feb geboren en je raad het al ik ben op 19 feb geboren.

Groetjes Anita

12. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hihi, toeval of niet:
    Mijn oudste zus geboren op 17 feb
    Mijn andere zus geboren op 17 aug
    Mijn broer is geboren op 17 juni
    en ik, op 18 dec, moest toch een beetje variatie in komen ;)

Wel zijn mijn kindjes beide van de 20e en ook beide keren een donderdag, ook nog eens dezelfde chirurg en dezelfde verpleegkundige, 1 x ongeplande ks en 1 x gepland (we hadden de datum dus een beetje in de hand) en mocht er een 3e komen, dan zou ik het wel grappig vinden als die ook op een donderdag de 20e komt. (en dan ook weer dezelfde chirurg en verpleegkundige?)

Groetjes van Kiki

13. triez

triez Actief lid

ik ben van 11-01 en mijn zusje van 11-05 zit 2 jr tussen. Opa vond dit erg makkelijk hoefde hij alleen de maanden maar te onthouden.

mijn zusje is op 10-01-05 bevallen van mijn nichtje ( rond mijn verjaardag uitgerekend), is nu zwanger van de tweede en 17 juli uitgerekend--> 1 dag na de verjaardag van mijn man...... zou toch niet he hhahaha

leuke dingen zijn dat toch he?

liefs triez

14. Niet meer actief

nou ik weet wel dat ik bij alle 4 de zwangerschappen in april was/ben uitgerekend :D

15. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    uuuuh ik weet ceker dat dit geen toeval is...

mijn tante die vond het nooit leuk dat haar moeder (mijn oma duhh :rolleyes: )nooit op haar verjaardag aanwezig was....

toen is mijn oma tijdens een ongeluk om het leven gekomen, weet ff de datum niet meer.. maar in de maand dat mijn tante jarig was..
    omdat mijn oma nog in suriname was en hier naar toe gevlogen werd duurde het wat langer voordat we haar een laatste rustplekje kan geven...

maar het stomme is dat kon alleen maar op 27 oktober en 3 x raden dat was op de verjaardag van mijn tante... Nu is mijn oma ALTIJD op haar verjaardag aanwezig..
    en we weten zeker dat het geen toeval is omdat mijn oma wist dat ze op deze datum begraven werd..vraag me niet hoe want dat is een heel lang verhaal haha

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    tja toeval of ...

ik weet het niet

mijn opa is overleden op 4-11 op een zaterdag en mijn zoontje is geboren op 4-11 op een zaterdag (met 36wkn). toeval? ik weet het niet hoor

gr saskia

17. Niet meer actief

sorry ben nieuwsgierig.... HOE? :D

18. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    thanks meiden voor jullie reacties :D

Zo te lezen heeft iedereen toch wel iets met data ;)
    Maar in mijn geval blijkt dat ik geen kindjes krijg in januari :( om welke reden dan ook :rolleyes:
    Misschien wel voor de verandering zwanger geraken in januari dat lijkt me meer wat ;) om het vervelende januari gevoel te doorbreken

groetjes

19. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Ken iemand en die heeft twee zoontjes en die zijn alle bij geboren op 11-11 alleen zit er 2 jaar tussen.

20. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahah
    toen mijn oma
    bgraven was, kreeg iedereen in de familie een brief die zij geschreven had vlak voor haar dood.
    zij was namelijk het hus aan het verbouwen daar, en in de brief stond, als ik nu komt te overlijden ben ik tevreden het huis is bijna af iedereen is gezond, dus als mijn tijd komt ben ik niet bang om te gaan..
    en als ik ga dan zal carmen nooit meer zeuren dat ik er noit ben

heel vaag allemaal en het was ook in het surinaams dus kan het niet goed vertalen...

idg nu weten we dus waarom..en mijn oma dus al een voorgevoel had dat zij kwam te overlijden..
    heel jammer natuurlijk want ze was best nog wel jong, maar zoals ze zelf al aangaf had zij er vrede mee

Deel Deze Pagina