Ik ook!! hahahaa waarom word ik hier zo gelukkig van! Enne via ing met spaarpunten betaal je 10 euro voor een kaartje. Als ik met de trein ga, kost het mij 9,50 retour. Met parkeren delen we de kosten, dus het kost mij 10 euro, nou dan gaan we mooi met de auto!
Volgens mij heeft iedereen een fotoshoot. Whahaha. Gelukkig voor mij wel in Almere dus is te rijden, als ik Dan toch naar de Primark ga.. ideaal. Maar wel 1 foto geloof ik. Mag de pret niet drukken. Beide jongens op de foto en een paar mooie af laten drukken. Lijkt me geweldig.
Wij gaan naar de 9 maanden beurs. Toen onze dochter net was geboren ook gedaan en nu 6 jaar later is onze zoon net geboren en nu gaan we weer
Geen flauw idee maar zo ongeveer iedereen met de app heeft een shoot gewonnen. Dat kunnen ze nooit bolwerken daar. Ik zie het 24 februari wel als ik daar ben
Ik heb geen fotoshoot gekrast Een washandje, sokjes en milestone cards. En verder reclame dingen die ik niet op ga halen haha.
Ik ga misschien. Ik ga dan alleen met mijn dochter, geen oppas en ze vindt drukte/gezelligheid leuk. Vorig jaar met mijn moeder geweest. En toen toch veel gratis dingen door een verkooppraatje aan te horen in een stand of inschrijven voor de nieuwsbrief. Of bij de kruidvat stand spullen vangen. Weleda had 25% korting. Ik kan nu weinig vooraf vinden van leuke acties , gratis dingen etc.
Ik ga samen met mijn vriend de 21ste. We gaan naar hhb en 9 maandenbeurs. We maken er gewoon een gezellig dagje van. Ik kan nu overigens vast de Milka tent niet overslaan
Kijk ik ga ook de 21e met mijn man. Wij blijven aan de 9 maanden kant, maar milka tent.... die misschien wel opzoeken
Wow, jullie hebben allemaal prijzen gewonnen met krassen! Ik dacht al dat er niks tussen zat, heb alle keren meegedaan en niks gewonnen Ik ga zaterdag. Ben wel benieuwd hoe het vandaag was?
Leuke drukke dag gehad. Veel gezien, geproefd en gekocht. Ik vond wel dat de app niet altijd goed aangaf waar stands waren. Moesten behoorlijk zoeken naar sommige stands. Wendy van Dijk en Kim-Lian van der Mey gezien. Ruim 17.000 stappen gezet