Ik ben vrijdag geweest en ik vond het erg leuk. Vooral de 9 maanden beurs. Ik heb ook echt wel wat koopjes kunnen scoren. Een babynestje van Jolein voor 20 euro, een ledikantdeken voor 5 euro, een magisch droomkonijn van 25 voor 15 euro. En nog wat leuke setjes neutrale kleding bij de prenatal stand.
Ik ben gisteren geweest en vond het wel grappig. Zou nooit weer heengaan maar ben blij dat ik het een keer gezien heb. Heb 1 shirtje gekocht voor de baby en een zwangerschapsshirt en legging voor mezelf. En dan nog wat gratis spul, erg blij met de hydrofiele doek vd prenatal, fijn groot. Ga er meer kopen. Leuk om een keer gezien te hebben.
Ik ben geweest en heb me kostelijk vermaakt. Toch best een aantal gratis dingen gescoord waaronder de yildiz sauzen. Ik had geen contant en kon de pin niet vinden. Netjes gezegd en toen kreeg ik een gratis tasje met 3 sauzen. Ook een hot pepper vibo gewonnen bij het rad. Mijn zus durfde niet te draaien. Bang dat ze dat zou winnen en dan thuis komen met dat ding. Waardeert haar man niet . Ook piemelrietjes gekregen daar. Wel handig als er een oud collega bij het rad staat. Hij gaf ze gewoon aan me.
Ik ben voor de eerste keer naar de 9 maanden beurs geweest. Maar jeetje wat druk en vervelend volk daar zeg. Allemaal zo onbeschoft. Was de eerste en laatste keer. Wel wat leuke gratis dingetjes gehad en ook nog een babymatrasje gewonnen. Maar echt nooit meer voor mij.
Pff, schrik er best van eigenlijk, kan me gewoon niet voorstellen dat mensen dat doen. Blijkbaar sluit ik me een beetje af van het negatieve ofzo, want heb ook niks gemerkt van onbeschofte mensen (of betekent dat dat ik zelf zo onbeschoft ben? ). Heb vooral leuke gesprekken gehad met standhouders die vol overtuiging hun producten aanprijzen (en daardoor thuisgekomen met wasbare luiers en een nieuwe draagdoek ).
Ik heb vooral veel trolleys over mn tenen gehad en voordringens gezien. Maar dat jatten is echt heel sneu. Voor de standhouders is op de beurs staan al megaduur, helemaal als de producten waarmee je nog iets omzet kunt maken gestolen worden. Ik heb een leuke beurs gehad. Mooie gratis producten, het wordt elk jaar weer beter. Vond de nieuwe indeling voor de huishoudbeurs minder en miste ook best veel vaste bedrijven die er anders wel staan met een grote stand. Ik denk dat dat toch een beetje op z’n retour is. De workshop om een luiertaartje te maken bij de AH was ook heel leuk! En fijn om ff een uurtje te zitten en de kletsen. De luiertaart zelf staat alvast klaar op de toekomstige babykamer.