wat vinden jullie een goede leeftijd voor kinderen om op hyves te gaan? ik zie bij sommige mensen dat ze al een hyve hebben gemaakt voor hun kind van net 1 jaar of zo. zelf vind ik dat zo'n onzin! hier mogen ze een hyve maken als ze het zelf kunnen! hahahahahaha wat vinden jullie?
Er zijn toch moeders die een hyves voor hun kindje maken als een soort 'babysite', en daarmee vrienden & familie op de hoogte kunnen houden van de ontwikkelingen + foto's van zo'n kind. Vind het daarom niet perse onzin.
hmm ligt eraan... mijn achternichtje heeft ook een eigen hyves. best handig op zich, al is het maar om als fotoboek te gebruiken. ik heb zelf veel fotos van de kids in hyves maar die hoeven allerlei vage hyvesvrienden niet te zien wat mij betreft. daarom hou ik me in met wat ik er plaats. als ik een hyves zou maken voor mn kids zou ik veel meer fotos erin zetten voor de familie en goede vrienden die graag foto's bekijken. dus tsja, hyves is compleet nutteloos voor kinderen, maar wél handig om foto's in te zetten voor familie
nou ik heb een gezamelijke hyves. Van man ik en me dochter. En daar heb ik de geboortedatum van me kind ingevuld en staat dus ook 1 jaar op. Dus jah
die ik bedoel is wordt dus niet gebruikt voor alleen foto's. tenminste niet alleen voor familie, het is zichtbaar voor iedereen, ook schrijft die kleine al krabbels dat vind ik dus onzin en soms ook dom. (dan bedoel ik dus dat alle foto's voor iedereen zichtbaar zijn)
nou ik vind het ook geen onzin hoor,ik heb ook een hyves voor mijn dochter en ze is 2.ik deel daar de foto's en ontwikkelingen met de familie.zodat ik dat niet op mijn eigen hoef te doen.En persoonlijk vind ik het wel leuk wat erop gezet word door mensen wat krabbels betreft.maar das ieder z'n eigen mening.En kan me dus totaal niet druk maken wat anderen daarvan vinden.
tuurlijk leven en laten leven, maar ik mag hier best meningen vragen, anders kan je net zo goed dit hele forum opdoeken...
ik heb een eigen pagina en mijn man heeft ook zijn eigen pagina op hyves, als alles goed gaat en ons kindje wordt gezond geboren in april dan schrijf ik hooguit in keer in de zoveel tijd een blog, haar eigen pagina krijgt ze als ze het zelf kan leren en er mee om kan gaan dus dat duurt nog wel even ik stoor me overigens niet aan mensen die voor hun baby wel een pagina hebben gemaakt.
Mijn dochter was 9(nu 10)maar ik hou goed in de gaten wie haar vrienden zijn en met wie ze chat. Een achternichtje van mijn man heeft ook een hyve voor haar zoontje van 8 maanden,ik persoonlijk vind het wel leuk om zo zijn ontwikkeling te volgen.
Het is gratis, Veel beebiesites moet je betalen, Op hyves kan je ook een blog bij houden. Ik zelf doe het niet maar heb een vriendin die het wel doet. Vind het wel leuk. Ik had een beebiesite maar koste mij 15 euro per jaar. Zij bespaart dit.
Ik zou het ook doen als een soort van babysite. Wel afgeschermd, zodat alleen geaccepteerde vrienden het kunnen bekijken.
Ik heb ook hyves voor Stijn dit omdat ik op zijn babysite geen filmpjes kan zetten. Zijn profiel is wel helemaal afgeschermd, vind het niet nodig dat iedereen er maar op komt.
net voor mijn zoon een account aangemaakt hij wordt 2 februari 9 jaar en eigenlijk vind ik hem ook nog iets te jong. Maar hij blijft achter zijn vriendjes hebben het ook al en dan denk ik weer ben ik dan zo streng? Mara lijkt me juist wel handig als babysite!
Ik kreeg toevallig laatst de vraag wanneer ik een hyves zou maken voor mn dochter. Niet zei ik, dat mag ze zelf doen als ze daar oud genoeg voor is Nu hou ik wel voor vrienden en familie een blog voor dr bij. Vinden dat erg leuk!
ik heb een eigenhyves gemaakt voor de kleine als hij geboren is ga ik hier alles op bij houden . mijn hele familie zie in hooguit 2 a3 keer per jaar.en ze willen toch wel op de hoogte blijven. op een baby site moet je betalen en dan heb je ook nogbeperkingen aan de hoeveelheid foto's op hyves niet
ja oke, als soort van babysite voor familie kan ik dan nog wel snappen. (maar dan wel volledig afgeschermd) maar bv ook voor kinderen van 5 - 7 jaar, mijn dochter is nu 6, die krijgt echt nog geen eigen hyves! als ze het zelf kan, dan mag ze dat en dan kan ze ook ZELF haar hyvesvrienden uitkiezen. niet dat ze begint met hyves en mama heeft al haar vrienden als vriend aangemeld..
Mijn kinderen zijn 11, 9 en 5 Alledrie hebben ze een eigen hyves maaaaaar ik weet alleen hun wachtwoord en al de mail komt bij mij binnen, zo moeten ze eerst vragen of ze op hyves / msn / pc mogen en heb ik dus de meeste controle. Ook wij houden een "babysite" via hyves bij, wel zo handig
Vanaf dat ze fatsoenlijk konden lezen en schrijven hebben de oudste 2 hyves. Dus een jaar of 8/9. Wel onder mijn toezicht, ik vind dat kinderen alles op internet onder toezicht van hun ouders moeten doen.
ik vind hyves helemaal niks voor kinderen, ik vind het helemaal niks toevoegen, mijn dochter vraagt er ook wel eens om, maar ik blijf erbij dat ze niet op hyves gaat.